Gosia *.* #swg #stu  [JŚ] AJP @GosiaRozworska
★zachodniopomorskie ★ 16 lat ★wolna ;) ★WWE ;) ★fanka ;) Remka-Multiego-skkf'a -stu-jdabrowsky-czulka-deltiego-huska-isamu-nitra -blowa-verteza-jj jokera-iniluxa
Make a gift
wiec lajkowac mi i pytac *.* xD
RSS Report answers
Erotycznych <3  #AZ KreciK ♥
:)<# TENKS PO AKCJI NA PROMIE CZAS ISC ZAROBIC ŁĄCZMY SIE Z UFO CYPKIEM <3
2 people like this
Czy ty też obawiasz się powrotu do szkoły ?  #AZ KreciK ♥
FAMA <3 KARO , KRYSTIAN , KAMCIO , KAMIL , OLA , NASTKA , MAMROT, DEJW , CYPER UFO MÓJ KRÓL <3
1 person likes this
erootycznyych ;3  #AZ KreciK ♥
tenkju xd
1 person likes this
<3  #AZ KreciK ♥
<3 z Oleczko dzis ;*
<3
2 people like this
Co może zniszczyć świat?
czarna dziura ;)
ludzie ;)
zanieczyszczenia;)
1 person likes this
Co Cię denerwuje ?  #SK #JM Ðæv.
spamy pytan xd -.-
1 person likes this
#OBS jakieś plany?  #DB Dylan Boski ღ
FAMA ! <3
3 people like this
Podasz link Ciekawych profili?:D  #DB Dylan Boski ღ
ask.fm/GosiaRozworska polecam ;)
5 people like this
Co tam <3  #OQ Olusieq
a oki oki !
3 people like this
Co robisz ciekawego w ten piękny wieczór ??  Madziula :*
ogarniam kogos na fame
3 people like this
Siemka, zasubskrybujesz mnie na YT ? To dla mnie bardzo ważne. Beda tam vlogi i smieszne gry. Dam ci za to prezent. Dziekuje, milego dnia. https://www.youtube.com/user/ZmyslowyKereK  #P Patryk Wielądek ♕
jesli gry zawsze i wszedzie , nie potrzebuje prezentu ale suba dam ;3
1 person likes this
Wpadniesz do mnie w wolnej chwili ? ,_,  ☠ ¥€$ ¥€$ ¥€$ `.`☠
ah te propozycje matrymonialne
2 people like this
Dasz każdemu 1 like kto to polubi ?
ok. tak na dobranoc;)
3 people like this
miłego,ciepłego wieczoorku <3  #AZ KreciK ♥
tenks , kto jest na famie w swinoujsciu!;)
3 people like this
Za prezent SWAG wypromuję ;3  #AZ KreciK ♥
przestan juz z tymi pytaniami ziom zluzuj xd
1 person likes this
Napierdalam pytaniami NANA..NAna..nana :D  #DB Dylan Boski ღ
Dylan jest glupi bo mi spami nananana ;*
2 people like this
<3  #AZ KreciK ♥
<3
1 person likes this
Hej, obserwuje za 15 like + obserwacje daje prezent =)) a za prezent promuje na maxa :3  LIL HANTARI
haha ile pytan haha boze
1 person likes this
/obs i licze na rew ;) jaakie plaany naa dzis <3  #AZ KreciK ♥
no dzieks ;3 a dzis co Martusia powie ci !;) haha
4 people like this
Obserwuje!:D  #DB Dylan Boski ღ
oooo; * ja rowniez ; 3
6 people like this
O czym teraz myślisz? =D  #CP Cezary Piłkowski
o roznych rzeczach ;d
3 people like this
Wierzysz w miłość bez końca ? :)  Madziula :*
oj chyba nie ;)
3 people like this
Hej możesz to https://www.youtube.com/user/ZmyslowyKereK za subskrybować ?? Będę wdzięczna  #DBL,#W Karolcia
208;)
2 people like this
Co powinien umieć prawdziwy mężczyzna?
powinien byc zabawny ;)
3 people like this