Gözde Fide @GozdeFide
Gözde Fide @GozdeFide
adana
Instagram&twitter:gozdefidee
Bana soru sor
RSS Answers
Zayıfın varmı
Hayır
1 person likes this
napion
Uzanıyorum
Ozan kimle çıkıyo
Ozan biriyle mi çıkıyo oha aq fkcşdğrkvşcğ
1 person likes this
sevgilin varmı
1 person likes this
Ozan y
Kankaskım
okuldamisin
İmkbnin spor salonundayız
1 person likes this
Bana öyle bakma anlayacaklar. .
Tm
1 person likes this
Çok tatlısın ya yerim yerim
😒
Kimi önemsiyosun mesela
Batuhan mesela
Nehirle emre mi çıkıyo
İlgilenmiyorum,önemsediğim baska insanlar var dlcşdflcldldğvşdkdkdiccldk
1 person likes this
Emre yalcın?
Mazi:ddd
1 person likes this
tanısan çok seversin başkan :D asfasf
Tanıyalım o zaman
yavrumm gezelimmi bu akşam ?
Siye ya
1 person likes this
naber
İyii sen
Emreyle en son ne zaman konustunuz
Hatırlamıyorum
derbiye kimle gidiyosun?
Ozanla gittim
wp giremiyom 7 aydır numaramı verim mesaj at  Nehir ✌☮☠
Tamam yaz sen yanıtlamam
2 people like this
kimi seviyosun;d
Batuhan dkdldşdkd
7 people like this
kimle çıkıyosun
hickimse
5 people like this
heyy
Efendim
1 person likes this
Neden hastaneye gidiyon
Annem için
2 people like this
Napıyosun
hastaneye gidicem hazırlanıyorum
1 person likes this
Pp deki tişörtü nerden aldın
Matraktan almıstım cok önce