Güldan Çapar @Guldanbjk
Güldan Çapar @Guldanbjk
Biz Beşiktaş Kızıyız İstemeyiz Koca Düğünümüz Olursa Kaçarız Maça :D <3 <3
Make a gift

You have to login to ask this user a question.

RSS Report answers
Fiziğin iyiye benziyor :))  Mira
tşklr :))
7 people like this
Bir Kaç yanıtımı beğenir misin ? :3  #AlicanAydın (∞ E.Ç ∞) ♥
hayır.
4 people like this
İLK 12 ♥ [ Takip+2Yanıt ] ♥  ツ ♡ Tuğçe Altın ツ ♡
takip deilde yanıt olur :))
3 people like this
İLK 15 ? (TAKIPTEKAL^^)  ALi Sezer
okey :)
7 people like this
İLK 5 İN 5 YANITI? + TAKİP  Jasmin ツ ♥571♥
takip olmazda yanıt olur :)
18 people like this
Been ?  Ferhat ヅ
Immm :)
iyi birisn sempatiksn evet o kdr samimi değilz pek konuşmyz ama cana yakınsın :)
Bi zararrın yok bana sevilen bi arkadşımsn :) :)
31 people like this
Hem beğeni hem de takipçi kasmak ister misin ?  Burak ♥♥ [Tuğçem] ♥ ♥
gerek yok saol :)
37 people like this
hediye istermisin? özelden yaz  orhan aslın
gerek yok saol .
20 people like this
Rica Etsem takip edermisin etmessende canın sağolsun sen takiptesin :))  Kaan Kurt
:) takip etmeyi sevmym
17 people like this
TAKİBE ALIP BİRAZ YANIT BEĞENİRMİSİN :3  Orhan Arslan
başka emrin var mı ?
töbest.
11 people like this
Kokunu bilmesem de ellerini tanımasam da Hayalin, gözlerin ve bir çay anı masamda. Seninle yıldızlara bakmadım hiç, gökyüzün olmadım hiç Bir umut yazdım seni.. Şişenin koyup dibine mektubu yolladım, yolladım da sanırım sahiline vurmadı hiç  Görkem Altun
Allahım Sana geliyorum .
16 people like this
Özge?  Özge ヅ♥
ayyyy özgiş candır can :*
nie bilmym ama çok seviyom kız seni :D
çok tatlı sempatik birisn meleğim :D
çok ayrı seviym seni :*
her tenefüs öpmezsem olmazlarmdansın <3 :D
yani okadr seviyom seni çok sevym :D
12 people like this
SELAMM :* ♥  Berkay Karacan
Aleyküm Selamda :* noluyo lan dingil.
11 people like this
İLK 5 İN 5 YANITI? + TAKİP[SÖZMÜ?]  SEYDİ MÜNEVVER [İNCİ]
takip olmaz :)
30 people like this
Begenim olsada seni begensem ❤️  Fatih
.
17 people like this
slm  ÁŃıĹ ßÁĹĨ
as
25 people like this
bakısların nekadar tatlı :SDaf  hakan kol
ahah :D ee saol :D
20 people like this
takiptesin :)  uğur tunalı (mavi )
tşklr :)
17 people like this
ilk 20 ?  uğur tunalı (mavi )
gelirse ok :D
11 people like this
Büşra :)  Büşra'M ♥
oyyy rebbi dur anlatam aşkomu :*
sen benim için çokk değerlisn canımsın kanımsın kardeşimsin ya varmı ötesi çok iyi temiz bi kalbin var sen hiç üzülme olurmu <3
yerin çok farkı bende fazlasıyla seviyom ve bunu sana belli ettiğimide düşünüyorum :D <3
o kadr romnatik deil ancak bu elimden geldi :D
ne yazık ki duygularımı ifade edmiyrm :D
çok seviyorm seni çok :D :* <3
kendine çok iyi bak kuzum çokçana öpüldün :D
görüşmek üzere bb :D <3 <3
21 people like this
İYİSİN KARDEŞİM :D  Ahmet Saydam
tşklr kardeşim :D
21 people like this
İLK 10 ♥  Ahmet Saydam
gelirse oky :D
25 people like this
ÖzLeDiMmm SeNi LoLiŞiMmm <3 :-* :-D  Fidan özyazıcı
oyyy bende seni özledim meleğim <3 :* :D
20 people like this