Majka @Hello_nudy_pytaj
Majka @Hello_nudy_pytaj
Warszawa
| Majka | 17 | z Warszawy | hobby taniec , siatkowka |
Make a gift
śмιєנ¢ιє ѕιę zє мηιє вσ נєѕтєм ιηηα. נα ѕιę śмιєנє z ωαѕ вσ נєѕтєś¢ιє тα¢у ѕαмι. ƹ̴ӂ̴ʒ
RSS Report answers
hej majka
siema anonimie
Jak udało Ci się zarobić pierwsze pieniądze?
Nw.
1 person likes this
pokaż pipe :)
hehe :PPPPP
Uznam że to znaczy tak :))) Dawaj na skejpa będziemy się ruchać
Zapomnialam hasla do skypa a tak wgl to jak mam gadac na skype z anonimem???
2 people like this
siemka :D nie będę ściemniać o jakiś zakładach, więc powiem otwarcie :D że miło bardzo by mi było gdybym mogł dostać od Ciebie kilka lajk, przy odpowiedziach, które Ci się spodobają;D jeśli nie to przepraszam za spam i miłego ^^ zycze miłego dnia :) + obserwuje :)  Młody ✔
milego
Pomacałbym pomacał :) a dasz dupy?
:PPPP
3 people like this
Siemanko :p mogę liczyć na kilka like ? w zamian dam kilka pytań :p wybacz że pytam ale mega nudy :( zaobserwuj jak Ci się spodoba mój ask =D za prezent dam 60like i wypromuję. Miłego dnia =3  #PLNY ✪ SkuteOczka ✪
Nie mozesz liczyc
masz duże cycki
hehe wiem
pomacalbys sb hehe :p
Golisz sb
Ymmm... To chyba moje prywatne sprawy, a tak wgl to odznacz anonima.
hej bejbe
No hej xd
‎@czuprynkaa jak dasz jej 5 like ja dam Ci 7, jak nie sorki za spam ;)  Bartek bmx
Paa. ;)
ile osób obserwujesz?
83 :)
Hej! ;-* Mam wielką prośbę! Bardzo proszę o pomoc! Możesz mi dać parę like? Nie będę Cię kłamać, że się założyłam, po prostu brakuje mi 182388 like, na obecną chwilę. Odwdzięczę się taką samą ilością like.  ❤!Ola
Kurde, po co Ci tyle lajków?
Nie starczy Ci tyle ile masz? To zobacz ile ja mam i jakoś nie proszę się innych, oraz nie potrzebuję. :-) Pozdrawiam.
1 person likes this
Co wolisz: czytać gazety, oglądać wiadomości w telewizji, czy sprawdzać je w Internecie?
Hmm. :3 Wszystko. xd ;)))
Czy masz już aplikację Ask.fm dla iPhone'a?
Tak xd
1 person likes this
zdj?  #PŁW Pawłowsky
Nie:)
1 person likes this
:*  #PŁW Pawłowsky
:>
1 person likes this
Nie :) Naturalne. <3
dodaj zdj swoich tatułaży
tatuażu*
Masz ^^ Tylko tutaj mam ^^
dodaj zdj swoich tatułaży
wyślesz mi prezent ? proszę ? w zamian dam 100 lajków :c  ٭ᴥ٭ Krolowa Pand
Nie daję prezentów :3
Czego nie możesz się doczekać?
Świąt!
2 people like this
✫Milego wieczorku Kicia <3 + Obserwuje :3✫  ZnaszMnieChyba
<3 miłego. <3 Obserwuje ;3 !
1 person likes this