Patung Hidup @HidanaRahim

You have to login to ask this user a question.

RSS Report answers
comel bile pkai tdung  ☯MIGHTYMORPHIN☮
ni soalan ke -.-
junior paling rapat ?
hmm blum ada lagi .
1 person likes this
dana nak jadi model kepe?
kalau diberi peluang , nak XD
your weight?
43 :)
tinggi tak comel tau
model semua tinggi2
you have a flawless skin. What is the secret?
tade lah flawless pun . pakai je sabun muka krim muka yang sesuai :)
mcm tak betul je 180. bapak tinggi hahahaa
tahu tak pe .
spray apa tu? -.-
search sendiri -.-
tinggi berapa?
180 :P hahahahahaha !
Macam mana nak tegak kan bahagian depan tudung?
Cikgu kata guna spray kiwi .
no hp yg dlu2,dh x pkai k?
tk
Tanya mama? Wonderglow ken?
wonderglow ? no longer anymore . pakai pun sbb ada panau kat muka dulu .
awak cantik sangat , guna skincare ape ye?
tanya lah mama saya :) sbb dia yang belikan
Bahaya tau bg no hp kt orang yg xkenali...anyway Thanks :D
haha :P
nak tau. sebab selalu tengok dana tukar phone
banyak lah jugak tapi now pakai 1 je xD
Nk no hp?blh? klu xblh,no rumah pun jdlh...
017 4276405
1 person likes this
berapa byk fon ada?
nk thu ke ?
Hai kak
hi
gomawo tu ape?
thanks
Junior form 1 dan 2 yang akak suka?
semua yang akak kenal .
muka awak comel
Gomawo, alhamdulillah
assalamualaikum hawa yang indah :)
walaikumussalam
comel .. awak comel
comel comel pun nak pergi mana -__-
Haaahh ade dinnerrrr, bukn perg airport pkai kot? Alaa business gituu
serious lah ? pergi airport pakai blazer? kelas kauuuu