saszanator · słoneczko :) @InfooSaszan
Wiesz co masz robic...
RSS Report answers
tesknilam!! <3:-[
Ojej slodko. <3
1 person likes this
Okej.
Wracam juz na to konto! :)
‎@lonelsixc ma moja KUZYNKA Aurelia. :]
Zeby spin i nieporozumien nie bylo teraz znow jest to konto i bardzo przepraszam za zamieszanie!:)
1 person likes this
Słuchajcie, z racji Tego, że narobiło się tutaj niepotrzebnych spraw, zmieniam konto.
Niestety, bardzo dużo miałam tutaj obserwatorów. To naprawdę miłe.
Chcialabym, aby wiele saszanatorów i słoneczek było i czytalo mojego aska. Nie chodzi mi o lajki. Ale to konto było specjalnie dla ludzi i fanów Saszan, aby się trochę o niej dowiedzieli. Myślę, że z biegiem czasu nazbieram dużo obserwatorów no i na koniec zapraszam na moje drugie konto - ‎@lonelsixc
Jeśli, nie wiecie dlaczego zmieniam konto, powiem.
Przeczytajcie poniżej odpowiedzi, również dlatego, że chciałam aby to konto było anonimowe, jednak nie wiem dlaczego, ale wydało się, dlatego zmieniam konto...
Możecie dac follow, oczywiście nie zmuszam.
Życzę miłego końca wakacji i wszystkiego dobrego.
‎@lonelsixc
1 person likes this
#Ola)) JA JEJ NIC NIE MÓWIŁAM?? ;------; NETINA JEJKU ZUZI NIC NIE MOWILAM ......./????
okej.. -.- Żegnam
1 person likes this
#W_dupie_to_mam
#Ja_Ciebie_Mam_W_Dupie
#A_Nie_Czekaj
#Nie_Zmieścisz_Się_Za_Gruba_Jesteś
#Ojej
Nie pisz do mnie... <3 Papa;*
1 person likes this
OJ SORY 3b ;*** Ja Zuzanna 'Słonica' co twój brat wymyślił ;O seriooo?? A Karolek M.? Ci się nie podoba???? :O no raczej tak nara idiotko znalazła się "saszanators" fanka tej głupiej różowej małpy nara ...
Oj Zuziu, Zuziu. :)
Pewnie Ci Ola powiedziała o tym? ;)
Pasujecie do siebie z Olą.
Pff.. Co mnie obchodzi, że mój brat nazwał Cię słonicą? XDDD
Po co w ogóle do mnie piszesz? Napisz na priv, lub bez anonima.
Żal mi Cie. Najpierw piszesz, że podoba Ci się, że masz kilka kilogramów więcej, że nie chcesz byc jak szkieletor, a teraz nagle do mnie piszesz, że słonicą Cię nazywają.
Kuźwa było tyle nie żrec XDDD.
#Chamska_Ja .
1 person likes this
tak się składa że chodze z tobą do szkoły :)) ja gruba z 3a .. nie poznajesz? :O ten "grubas" według ciebie - i ta docinka "gruba w pasie lepiej pcha się" masz przerąbane. I wiem że ci sie karolek podoba ale on jest mój ;) ----- wiesz o którego chodzi <3333333
Aham. XD
W takim razie Ci się chyba aski pomyliły.:)
U mnie w szkole, w 3a nie ma żadnej grubej dziewczyny, tak się składa że do 3a chodzą 4 dziewczyny Anita, Eliza, Karolina i Patrycja. :) Każda z nich jest chuda... No chyba, że myślisz, że któraś z nich jest gruba. :)
Karolek? WTF X'D
Mnie się żaden "Karol" nie podoba... ;>
Docinki? ;oo To były jaja. lol ;D. Skończyłam z Tobą. To jest durne i niby dlaczego miałabym miec przerąbane?
Pisanie z anonima, tsaa.. :* Żegnam...
1 person likes this
NIE SPAMUJ MI TYM GÓ*NEM TU!
1 person likes this
co nie odp bo boisz sie ?? :) mądrze <3 te twoje docinki... ah niedługo się skonczą bój się^^ <3
Na co niby nie odpowiedziałam? ;) ...
Hę? XD
A czego ja mam się niby bac? Anonima? Jakie docinki?
What? ;oo
O czym ty gadasz? XD :* Bez pozdrowień. :)
1 person likes this
mam dystans do siebie i uważam że te kilogramy dodają mi wdzięku ^^ I widzę że KAROLKOWI się podobam;** <3
Super, świetnie. Cieszę się.
Tylko kto to Karol? X'D
1 person likes this
polubisz mi odpowiedz oddam like oras +obs  Paweł Kusimiesz
oras
3 people like this
jestem gruba :( moje uda mają 61 cm i waże 89 kg :<<<<< ale mam dystans do siebie i dobrze mi z tym przynajmniej nie jestem szkieletorem :):)<3333
Gruba w pasie, lepiej pcha się.
A tak w ogóle to po co mi to piszesz? XD
#Chamska
1 person likes this
xcyz to Natalia Siwiec? o.o.o.o.o.o.o
‎@xcyz to Julia (Julita) Borysewicz. :)
1 person likes this
Zagadka ! Choć do ust go wkładasz nigdy go nie zjadasz...
Gwizdek? o.o
2 people like this
\obs.\ Łatwo jest zdobyć twoje zaufanie ?  #MT Mateusz Tomczak
Nie.
2 people like this
No ale chyba Sygi ją podobno zranił ;)
Saszan i Sygi sie nie przyjaznia.
2 people like this
Jak mija dzień? = D  #MT Mateusz Tomczak
Zle? o.o
2 people like this
od czego jesteś uzależniona? [ obserwuje ]  Madlen †
od niczego? :)
2 people like this
<3  PatryŚ
Na ch.. mi to serduszko?
XD
#Chamska_Ja
1 person likes this
Nie pisz odrazu nie, zobacz może znajdziesz u mnie coś dla siebie. ja juz obserwuje a ty mnie? :)
Wat...
1 person likes this
Hej. Dasz follow ? https://twitter.com/OlaKieliszek Dam fback :)
Moge dac jedynie unfollow.:)
2 people like this
Nie umiem czytac... .____.
1 person likes this