What is your biggest regret?

Having all these hoes

Nick names you have for people

Omunique-boogie❤️
CJ-bootaay❤️
Joshua-peanut❤️
Jordan-papa ❤️

Why aren't you answering my question about you and Carl

Because it's NONE of your business what CJ and mine relationship is so stop asking me all these fucking questions✋

Relationship goals?

Top three snapchat best friends

Omunique
Carl
Jeffrey

Jesse Miller?

Who?

What does that mean

Stop leave me alone

For you and Carl together

Girl/boy boom✋✌️

Don't worry just know I'm voting for J+C

What?

Yall hecka cute

Who is this it is 6:00am on a Saturday

Picture of you and carl

It was cute tho

Yup✌️

Why'd you ask Carl to twrips

Don't worry about what I do

Thoughts on people who smoke weed

It don't matter if you do or don't

Pic of texts

Ion know why but okay?

Number?

Kik me jaidyn_vierra cause ion who you are

I always forget to take it of anon:) it was meeee

Ohh lol kik me? Jaidyn-vierra

We should: talk again:) I missss you:)❤️❤️

Well who is this?!?

I know right. Yours is pretty chill too (; Jaden Hughes

lol thank yah thank

Jaden hughes

Oh I don't know him I've only heard of him but his name is SUPER COOL lol

Jaden?

Are you referring to me?

You never post MCM

Sorry?

Tatianna

Who tf is that?

chatous username?

I don't have whatever that is

Loading…

Ask @JaidynMcmillian:

About Jaidyn Mcmillian:

I'm not trippen on what you say....well cause your on anon haha