it's your birthday today??

Lmfao yess

Do you like dogs?

Yes ❤

Youre so beautiful❤️.

All you:* and thank you love❤❤

Kenny

Tbh- your good at drawing

Juan

Tbh- your so sweet and you always buy me food

Christian M

Tbh- you're so quiet

Uday

Tbh- we bearly talk

Alex

Tbh- you're the sweetest kid I know

Jasper

Tbh- I love your smile

Those names I sent you are for tbh and rate btw :)

I'm just doing a to be honest.

Just gonna name 8-1

Alright

Your so pretty omg:-[❤️ Melissa

That's all you and thank you beautiful❤

What drink do you prefer when you’re thirsty?

Snapple

Mind doing a rate and confession?:)

Alright

Ball is life tho lmaoo

You right

What is in your fridge?

Food ❤

Tbh~your pretty♡ Adam ✔ツ

Thank you❤

tbh~ you're really pretty. I love your hair <3.<3

Thank you gorgous❤❤

Do you like black niggas ??

It depends

Do you spend too much time on smart phone playing ‘stupid games’?

Nope

Tbh- your perfect!☺️ Jasmiri flores

Thank you baby❤❤

selfie plz?

Here you go anon

Do you like being alone?

Sometimes it depends.

Sorry for being annoying

Okay

Loading…

Ask @Jenniferumana_:

About Jennifer:

Just ask

North bergen