OFC HENZAI @JuliaHenzaiFanpage
OFC HENZAI @JuliaHenzaiFanpage
Oficjalny fanpage Julki Henzai
nie, Julia nie jest gwiazdą, ale jest piękną dziewcznyną, którą uwielbia wiele osób i daje nam, osobą, którzy są bardzo łatwowierni i wierzą w każde słowo hejterów do zrozumienia, że mamy się nie przejmować, bo jesteśmy NAJLEPSI!
Make a gift
:))
RSS Report answers
Od kiedy macie aska ? :D  Chinole To Fajna Sprawa
sprawdz se
2 people like this
Kim jest osoba, której najbardziej ufasz?
HENZAI
3 people like this
Cześć ;)  Chinole To Fajna Sprawa
HENZAI JEST PIEKNA
7 people like this
Heznai to jej nazwisko czy przezwiosko? jeśli przezwisko, to dlaczego?
jej ksywka, nie mam pojecia
3 people like this
skąd wzięło sie henzai?
skad mam wiedziec?
2 people like this
Henzai to jej nazwisko ?
nie
2 people like this
jesteś łądna *-*  Chinole To Fajna Sprawa
co kurwa?????? jak nawet nie wiesz jak wygladam
5 people like this
http://ask.fm/Karmel1 hejtuj bo brzydka jest  de fuck ?
przynajmniej nie fejk jak ty
prawdzoiwa henzai ?
nie
1 person likes this
czemu julia wyłączyła aska?
skad mam wiedziec, pipa mi nawet na fejsie nie odpisala ............
2 people like this
Prawdziwy ask juli ?
‎@henzai
5 people like this
Henzai pogodziła sie z magdą ?
a ona byla poklocona z Magda w ogole?
1 person likes this
Jaka jest najważniejsza rzecz, którą musisz dzisiaj zrobić?
teraz to siczku mi sie chce :))))))))))))))))
3 people like this
to co ofc ??
oficjalny fanclub, ale wiesz musialam zmienic bo juz pieski przylecialy ze od Magdy zgapilam ;/;/;/;/;/
Kocham Henzai <33
<3
2 people like this
Fanpage pięknej Julii ohoho :---)  srojtek
pieknej ze hoho :))
to julka?czy jacys jej fani?
fani moze nie, ale osoby, ktore darza ja sympatia :))
1 person likes this
TAK,TERAZ PISZCIE IDIOCI,ŻE KOPIUJĄ OD TYCH,KTÓRZY ZAŁOŻYLI KONTA Z MAGDĄ,W SNESIE TE FANPAGE,JAK JAKOŚ NA FBLU KTOŚ ZAŁOŻYŁ MAGDZIE KONTO KCKCKCKPAZIA,A JA WCZEŚNIEJ TAM MIAŁAM TAKĄ STRONĘ,TO PROBLEMU NIE BYŁO:)))))))))))))))))) LECZCIE SIE  winogronko
im nikt nie przetlumaczy, ale boze jestes cudowna kc:*
2 people like this
ogapilas to od pazi
tak, wszystko odgapilam od *Magdy ;/;/;/;/
julka ojoj taki pasztet <3 ma ryj jak żaba ale co tam ;)
napisze to pierwszy raz i ostatni. CZY WY KURWA JAK PISZECIE TAKIE RZECZY NIE ZDAJECIE SOBIE SPRAWY, ZE RANICIE OSOBY DO KTORYCH TO WYSYLACIE? myslicie ze dziewczyny dalej sa wesole i chodza usmiechniete przez slowa, ktore do nich piszecie? ludzie ogarnijcie sie, to wszystko jest smieszne!!!!!!! wiekszosc dziewczyn jest po prostu zalamana jak wchodza na aska a tu zamiast pytan hejty jaka to ona jest brzydka suka dziwka i inne tym podobne sprawy, wiec zanim cos wyslecie to kurwa pomyslcie troche.......
13 people like this
z opisem sie zgadzam ;D
sama prawda, milo :))
1 person likes this
HAHAHAHA O CHUJ. CHEJKA :---------)) HAHAHAHA BEKA
ALE BEKA, JA PIERDOLE, CHEJKA MODELKO :3
2 people like this
boze hahaahahaaaaa
spierdalaj :)))))))))))))))))))))
1 person likes this
Co ma dla Ciebie największe znaczenie- pieniądze, wygląd czy inteligencja?
oczywiście, że inteligencja:))