seni çok özledim ben

:))

Hmm ne lan iyice unuttun tanırsın sandım mal !!

hahaha kanka git nolur ya :Dd tabi tanıdım

Canını yerim sevgilim <3 Ekrem Özdemir

:)) <3 <3 <3

Bu günün nasıl geçti ?

çokgüzellçokgüzelçokgüzel :))

Konuşmayı özlediğin biri var mı ?

Yok :)

şuan an hangi şarkıyı dinliyosun :)

neden mesafelesin sen hayatında biri olduğunda böylesin biri mi var ?

hayır herkes nasıl hak ediyorsa öyle davranıyorum bundan sonra böyle.

Samet kalkanlı kim herşeyi beğenmiş facede ?

arkadaşımm bugün çıkışa geldi ama kahretsin ki göremedim :)

illa bi laf sokacan illa salak şey -.-

laf mı soktum ben ya sadece var olan bi gerçeğe açıklık getirdim kardeşş :D

eskiden samimi olup artık konuşmadığın ama özlediğin biri var mı ?

Adı üstünde eskiden..
Eskiden verdiğim değeri haketselerdi bugünümdede olurlardı o yüzden özlediğim biride yok :))

Sansar Salvo-gözlerimin içinde dinle bak çok beğenirsin

:))

Fotoğraftakilerden daha güzelsin sen ya hem bu arada bugün gördümde mavi çok yakışmış

teşekkür ederim

oha sen mertle küs olduğuna göre mert bana kalır onu kazanmam lazım

kolay gelsin

mehmet sevgili yapmış ağlayacam :((

ahahahahha şu an yıkıldım :Dd
denizle çıkıyolar ağlıyon mu kendini mi kesiyon bişeyler yaparsın artık :D

sen mi tatile gitmeyeceksin he geçen yılda öyle diyodun.

hayırlısı ya annemin bi lafına bakıyo herşey :Dd

bu yaz tatile nereye ? :)

bu yaz tatil yok :))

çok samimi olup artık konuşmadığın biri var mı ?

yani varr

bende diyorum ben niye bu kızı bu kadar çok seviyorum afern afern :D

:Dd hahah

siyasi görüşün ne senin cürümüm :D

cCc
Bozkurtlar ulusun, Allah Türk'ü korusun.

mertle çok yakışıyosunuz bence çıkıyosunuzda

hay mertinize de sizede 10 sorudan sekizi mert o benim en yakın ARKADAŞIM ve hep öyle kalacak bilmem anlatabildim mi ?

sen niye benimle konuşmuyorsun ?

kimsin ki

Fenerbahçe kadar sevdin mi birini

oooo o kadar sevsem birini hiç kaçırmam evlenirim heralde :Dd

çıkıyor musunuz ?

hayır

ezgiyi kıskanıyon yasini kıskanıyon onlar kesin :D

hıı :D kıskanırım ezgi benim olm beni seveck :D
yasini niye kıskanıyım kardeşim o benim ezgi kadar severim sadece biraz mal ama olsun :D

ayşegül kıskanç değilmiş hadi gülüyoruz arkadaşlar :D

gül diye mi söyledik bee :Dd değilim yani duruma kişiye bağlı kimi kıskanmışım sanki :D

Loading…

Ask @JustnTmbrlke:

About Ayşegül:

Özleyeceksin ,Kızıyordu,Kıskanıyordu,Küsüyordu,Çok soru soruyordu,Ama beni seviyordu diyeceksin..

Ankara/Etimesgut

https://www.facebook.com/aysegul.kulekcioglu.7