to usun tą gwiazdke to wysle nie bd marnowac na takiego debila kasy dalam prywatny więc jak nie wiesz jak to spr to juz twoj problem dalam prezent ty daj lajki Zuza ^^

aha?

Gdzie moje drugie 100 like? -.-

co? -.-

polajkujesz piekna? ;d wiadroman

<3

Pomożesz dobić do 2000 like ? Jak nie to sorry za spam :D Miki

zapomnialam haslana aska ;<

ej odpowiesz mi wkoncu ?

tak.

zadasz 2 pytania 10 pierwszym osobom ktore to lajkna?:)

tak :)

bo miałaś na nim fajną bluzkę :P

zwykłą..

dodasz swoje stare zdjęcie profilowe (to, co miałaś ostatnio) dla mnie <3 prosze ! :*

po co ci...

nie ufam ludziom mi nie potrzebne prezenty wiec jak nie zaczynasz to spierdalaj :*

spierdalaj jebana suko, liz m stopy a nie <3

pa pa kicia :***** o.sz

aha

nie ;] o.sz

no to wypierdalaj.

Ładniejszym chyba nie można być ! <3 King

dziękuje <333

To ty jesteś w Avku ? King

tak :)

na avku to ty ?

tak :P

a po co

to tak czy nie.?

popytasz lub polajkujesz tym co to polubią ;) jeśli nie zignoruj to

ok

Dasz swoje zdj?

niżej

Mówie prawde,no wiesz aż bym mógł za ciebie wyjśc *-*

oo słodkie dzęki? XD

Piękna jak holera :*

<3

Ok , już daje. :) nelka

czekam :)

Możesz mnie okłamać.:) nelka

nie okłamie cię. nie jestem taka :) a jak cie oklamie to możesz mnie zglosić i napisać do ask fm żeby mnie zbanowali. ja dotrzymuje slowa, obiecuje :)

Mogą być te lajki ' 300 lajk' mogę wybrać 15 pytań i 2 prezenty ? nelka

znaczy sie wyslij prezent aa potem mi napisz a dostaniesz co tylko chcesz :)

daj jakieś swoje zdjęcie na którym cię całą widać :* piękna jesteś <33 + rock vs. rap

dziękuje <3 rap

dasz 20 like pierwszym dwóm osobom, która to lajkną?

oki :)

Loading…

Ask @KUPMIJEANSY:

About )::

Od samego początku była to gorączka. Zimne poty na czole głęboko
wierzącego. Podniosłam moje ręce do góry i powiedziałam: "Daj mi znak"
Odpowiedział: "Jeżeli się ośmielisz podejdź odrobinę bliżej"

Zielona Góra

http://idiota.pl/