Mr.Dziadzia :D @KacperPajcz
Mr.Dziadzia :D @KacperPajcz
Kargowa
Mam 14 lat -,- . Moje hobby to Piłka Nożna . Zapraszam na mój profil :)
Jak ktoś chce , to to jest mój fb -> https://www.facebook.com/kacper.pajcz.3
Make a gift
☺Pytaj☺
RSS Report answers
Gdzie pracujesz ?
u braci na częściach
2 people like this
Jak spędzasz większość wolnego czasu?
ze znajomymi :D
1 person likes this
Kiedy ostatni raz spróbowałeś/aś czegoś nowego?
cały czas coś nowego mi się nadarza :D
Dasz mi 1 like? proszę i dziękuje!  Pati :)
ok
Co będzie dla Ciebie najważniejsze, kiedy będziesz mieć 90 lat?
Wnuki
1 person likes this
Kiedy śpimy pod namiotem? :c ;3
dzisiaj nie da rady bo jutro o 9:00 do pracy ale w piątek można :3
Siemka, jestem początkującym YouTuberem ( +850subów )( PakoFootball) mój kanał jest o piłce nożnej ( Strzelam, Uczę, Pokazuję :) Jeżeli jesteś zainteresowana/y wejdź na mój profil na asku na nim znajdziesz Wszystkie Linki :) Zalajkuj FB i Subnij mój kanał na YouTube. Proszę pomóż mi się wybić :))  PakoFootball
ok
Jak mi dasz fajny! Prezent to Ci wypromuję 700 like, obiecuję!!,NIE oszukuję, wypromowałem już ~60 osób!!!, kolej na Ciebie NIE OSZUKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  #€ #ƒ #N Jack
yhm..
25 like + obserwacja dla pierwszej osoby?
nie
obs/obs? Zacznij a dorzucę Coś miłego ----> http://ask.fm/AdrianJabonski713
ty zacznij
Czemu miales jego rower ?
a czemu nie ? xD
Nie dam
Dasz pierwszym 5 osobom po 7 like ?
Nie
Polajczysz? Proszę. + Miłego =D  #JM#DBL#Rog#N#z#PK ✪GÓRECKA❻❾✪
:D
Scharakteryzuj osobę oryginalną. + OBSERWUJE. c:  Bela . ♡
Oke
Dasz tu 5 * (gwiazdek) ? http://www.eszkola-wielkopolska.pl/eszkola/projekty/gimnazjum-kozminwlkp/pasje_1/ Jak tak, dostaniesz niespodziankę + obserwowanie :) BARDZO PROSZĘ :*
Nie
Ta napewno jej marzenie :P
Dlaczego ludzie zabijają się nawzajem?
Z nienawiści .
Na liny kąpać się ?
Tez
Gdzie jeździcie ?
Tu i tam xD
2 people like this
Masz nowy rower ?
Nie to Lecha
1 person likes this
Ale pięknee zdj. Na fbb ;^^ prof. Oczywiście :)
Dziekuje :*
1 person likes this
Kto spośród celebrytów jest najmodniej ubrany?
Tak bardzo gorąco
Kto spośród celebrytów jest najmodniej ubrany?
3 people like this
Czemu nie widać Cie wogóle z Serkiem ?
Cały czas jeździmy...
1 person likes this
10\10 like ? :3  #W # JM のZuza 86 xd
Nie
2 people like this