Karolina Bodzioch @KarolinaBodzioch
Karolina Bodzioch @KarolinaBodzioch
Kielce
Ja nienawidzę ciebie, ty nienawidzisz mnie, a jak masz jakiś problem to... PIERDOL SIĘ.
Make a gift
Niektórzy myślą, że mnie znają - KURWA TAKI CHUJ.
RSS Report answers
Cemuu jesteś tak Piękna i Cuudoffna <3 ?
taka się już urodziłam
Ty to wszystko dla żartów piszesz ? :P
nie.
Umiem czytać a Tyyy ? :)
nie
1 person likes this
Chodzi mi o to , czy Ty jesteś zaazdrosna o niego >?\\
Ufam mu :)
Jak ty Byś się czuła na Mariusza miejscu ?;) sorry,że nie dokończyłam :)
co ?
Jak Ty byś czuła ,gdybyś była na jego miejscu ?
nie zadawaj sobie sam pytań WYJDZ .umiesz czytać ?
Nie wyganiaj mnie bo Cię przytulę :d
wyjdz
Czyli jednak wygląd też się liczy :(
nie ogarniam Cię juć , bardzo proszę opuść już mojego aska , dziękuję dobranoc
nie wiesz... To jak się to robi ;-)
nie wiem ?
Jak kogoś zablokować na fb ツ
aha , już wiem kim jesteś , wyjdz.
Ale nie mam Cię na fb..
to napisz bez ?
To jak zapoznajemy się? ;-)
UJAWNIJ SIĘ !
Wstydzę się ツ
.. do widzenia
Proszę zapoznajmy się, To Dla Cb aż tak wiele, Jak chcesz to Cię przeproszę ツ
kiedy masz zamiar się ujawnić ?
Ale Ty Bdb wiesz kim jestem Karola ツ
nie wiem ?
No Ty mi bronisz sie z Tobą zapoznać, Dlaczego? ツ
to się w końcu ujawnij
A tak poza tym to Ślicznie dziś wyglądałaś w szkole :* , Cud Malina z Ciebie Dziewczyna ツ
łałałaą dzięki :)
Podoba Ci się Mariusz Łuszczek? ♡ツ xd
brzydal mój <3
NIe wiem co Ci odpisać na aha :O, AHA xd
ok , aha
wyobraz sobie, podchodze pod ciebie. chcę sie przytulić, ale nie robie tego, wtedy odchodze, i wypierdalam ci kopnięcie na ryja, a ty plujesz kurwa zębami, jak bursztyny na bałtyku.
spróbuj szczęścia
iNNI Normalnie się zapoznają a Ty nie,bo Ci wygląd przeszkadza LOL.
to idz i się zapoznawaj kto Ci zabroni ?
to Ty jakaś dziwna jesteś :(
ktoś musi
sex to zdrowie póki mama się nie dowie? ;d
aha ?
Hey Yow i Cześć ♡ツ Jak tam dzisiejsze samopoczucie ? :-P
spoko
Szkoda tylko ,że taka Kochana i Zajebista Dupeczka ,nie chce się zapoznać ♡ツ
pecha masz