Mięta:** @Kasiullaa25
Mięta:** @Kasiullaa25
Włodawa :D
Po aniołku mam skrzydełka a charakter mam diabełka:**
Make a gift
Raz aniołek, raz diablica jedno serce, dwa oblicza .
RSS Report answers
daj jakieś swoje zdj! proszę <3 pięknaa
Siostrzyczka ;p
daj jakieś swoje zdj! proszę <3 pięknaa
1 person likes this
co jest wazniejsze dla cb uroda czy charakter ?  UniQue
co jest wazniejsze dla cb uroda czy charakter ?
1 person likes this
zdjęcie mojego psa psa znalazło się w konkursie,mogę liczyć na jeden like ? https://www.facebook.com/PupilshopPL/photos/pb.169989459700254.-2207520000.1410272995./833417383357455/?type=3&theater
Cudny :)
2 people like this
Polajkujesz? oddam tyle samo :) Ps: Obserwuje :) (pisz mi w pytaniu ile dostalem od cb like) :D  Ⓛ#Kris :d
Pfii..
3 people like this
obserwujemy? :3  mam cudowną dziewczynę. ✌
O jezu ile sie będę powtarzac ?
;3
3 people like this
hej ocenisz moje foto ??:*  pati nowak
:(
2 people like this
Jak Ci minął dzień?  Mumiś.
OK
2 people like this
Piosenka na dziś?  Mumiś.
Ni maa
3 people like this
Plany na jutro?  Mumiś.
Wstać ,przeżyć dzień wesoło, iść spać:)
2 people like this
obserwujemy? :3  mam cudowną dziewczynę. ✌
Już Cię obserwuję księżniczko ;33
3 people like this
hej popytasz ? polajkujesz ??:*  pati nowak
Nie mam czasu :D
4 people like this
Ile osób obserwujesz?  Mumiś.
103 ;)
3 people like this
Marzenie z dzieciństwa?  Mumiś.
Hmm... mieć najnowszą lalke barbi
4 people like this
Miłego wieczorku!:) Polajkujesz? ^^  #xG xGRENIU.
Dziękuje :D
2 people like this
Masz zwierzątko? Jakie jest Twoje ulubione?  Mumiś.
Mam nawet 8 :D
1 person likes this
Czy jest jakieś wydarzenie, o którym chcesz zapomnieć?  Mumiś.
Tak :)
1 person likes this
Czy jest jakieś wydarzenie, które zapamiętasz do końca życia?  Mumiś.
Tak jest
2 people like this
obserwujemy? :3  mam cudowną dziewczynę. ✌
Oki doki ;33
5 people like this
Obserwuję i życzę miłego popołudnia. <3  Mumiś.
Danke
3 people like this
Co Cię irytuje w innych?  Mumiś.
No raczej nic
3 people like this
Co lubisz w sobie?  Mumiś.
Nicc
2 people like this
Milego dnia <3 zajrzyj jak masz czas ^^ moze Ci sie cos spodoba :D
Anonim?
3 people like this
Co robisz w tym momencie? xd  Michał Seremak
Odrabiam lekcje :D
5 people like this
5/5 like ? :)  ☺Laura☺ #☼L #Zu
Pffi.. zacznij
1 person likes this
obserwuję ;3  Insanely Cute Boy ★
Danke ;33
2 people like this