Jak ma na imię Dawida. M dziewczyna?

Spytaj Dawida

a piszesz z Judyta albo Dawidem?

Nie

no skad jest

No nie powiem

kostka

A to Z nią jestem tylko na cześć, z Judyta mam bardzo dobry i z Dawidem też bardzo dobry

Weronika K,Judyta S,Dawid M itd

Weronikaa K? Czyli?

jestes blondynka to bylo do przewidzenia ze nie wiesz

A spadaj

nie musze tacy jak ja nie trafiaja do piekla ani do nieba

Aa nie wiedziałam że tak można

Wymień pare osób

Jeżeli chodzi Ci o konkretna osobę to powiedz A Ja Ci powiem czy mam z nią kontakt

piekla sie nie boje wiec pisz

To zacznij

z kim masz z wyryk(woli) dobry kontakt?

Z ludźmi równej krwi

czyli

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła

skad jest

Z okolic

to opisz ta osobe daj o niej minimum 10 faktow i co zapamietalas po tej osobie

Blondyn
Boskie włosy
Boskie ciało
Wysportowany
Szalony
Z poczuciem humoru
,,Chore jazdy"
Trochę wspomnień
Za mało czasu
Magiczny

nie szczegolowe po prostu chce wiedziec, jak wspominasz ta osobe

No wspominam dobrze,nawet dobrze

cos wiecej np jak wyglada wygladala ta osoba

A po co takie szczegółowe informacje?

opisz tak jak ta osobe wspominasz, jaka jest

Troskliwa, szczera, zaufana, pomocna...
:/

opisz ta osobe

Oj ciężko będzie

jest ktos taki o kim myslisz, o tym co bylo, co z ta osoba przezylas?

Jest

mam pytanie

,,Słucham Cię"

a gdzie indziej masz być?

Chełm

idziesz na jarmark w niedziele?

Może,jeśli będę w domu to tak

Kasiu Kasiu Kasiu :D :D :D

Matiz

Mateuszku Mateuszku Mateuszku :D :D :D

mam pytanko :D

Mam ich 223 :)

jesteś taka mądra jak pizda w klozecie pozdro :) :D

A co to za pizda taka odważna wali tu jakieś riposty?

No z Jawiczem coś tak słyszałem :)

Po Nazwisku to po pysku :*

Loading…

Ask @Kasiullaa25:

About #Mrs.Death ♥:

Najgorszy błąd jaki może popełnić tancerz jest myślenie.Taniec trzeba czuć. ♥♥♥♥♥♥♥

Lubelskie (Włodawa) :**

https://instagram.com/_blackgirl_xd/
Snap; kaazikpssot

#music #friends #dance #sport