lithium. @KennyKaramba
lithium. @KennyKaramba
Did you know my phone was haunted? ~ Keep it cosmic. ❁ Girl. 16. Germany. Alternative/indie rock.
Ask me a question.
RSS answers
And which one you don't like? xD. Great!
I have never listened to the Blink-182 song, but I guess that if I did, I would probably like it.
Oh, damn, 3 Stockholm Syndrome? Hahaha. That's amazing! I really hope you feel better as soon as posible :D
One by Muse, one by One Direction and the other one is by Blink-182, hahaha. I will!
I love them too!! Their my favourite band in the world. I hope you get better. Just listen to... Maybe Stockholm Syndrome? Love that song (I know it's not from MCR, but anyway)
Well, there are 3 Stockholm Syndrome-songs I know and I like 2 of them. xD Idk... I feel... Kind of stressed, I think to much, meh. Don't worry, I'll do something to make me feel better, probably listen to music just like you said, haha. ^_^
Electric Century rocks!! And sorry for making you a bit upset for talking about MCR :(
Oh, no problem! :( I love them so much, I honestly don't know what's wrong with me right now. No need to be sorry, I'm the problem, not you. xxxx
Well, it's ok if you don't like it, I know Gerard and Frank have better voices than Ray, but I still like his voice ^^
Frank's voice isn't that great either tbh. I was very disappointed when I heard his cover of Extraordinary Girl by Green Day, because I love the original and his version was... Lame. But when I heard Stomachaches for the first time I was surprised of how good it is! So... I guess the way he writes songs makes his voice better, haha. Anyway, all of them are amazing artists and I'm freaking proud of what they've achieved. I honestly can't wait for more Electric Century stuff!
I don't need to remind you that, I think you remember that every day, like I do. Yeah, me too. I'm also happy as long as Frank, Mikey and Ray are. I can't wait until Ray's new album
I'm really not excited for it. Well, I am, but definitely not as much as I was/am for the others' albums. I don't like Ray's voice. Don't misunderstand me, it's good, but not good enough for being a lead vocalist.
Are you crying on 22 of this month? I know I will :'(
Don't. Remind. Me. Of. The. Thing. They. Did.
Idk. I'm happy as long as Gerard is happy I guess. :')
He said 'Will you defeat them, your demons, and all the non-believers, the plans that they have made?'
BECAUSE ONE DAY I'LL LEAVE YOU, A PHANTOM TO LEAD YOU IN THE SUMMER TO JOIN THE BLACK PARADE. *EPIC INSTRUMENTS* WHEN I WAS A YOUNG BOY MY FATHER TOOK ME INTO THE CITY TO SEE A FREAKING MARCHING BAND.
When I was a young boy my father took me into the city to see a marching band...
DON'T FUCKING DO THIS TO ME.
HE SAID 'SON WHEN YOU GROW UP WILL YOU BE THE SAVIOUR OF THE BROKEN, THE BEATEN AND THE DAMNED?'
So we have Na Na Na by MCR, 1D and BTR. Woop woop
I feel like there was another one. Hmm.
Are you a killjoy? :D
Do I look like one? OF COURSE I AM, WHAT THE ACTUAL FUCK??? DID YOU REALLY ASK ME THIS?! What a question, oh man.
Does 1D have a song called "Na Na Na"? Feel like it
They do! I remember finding out about it for the first time, I think it was trending on Twitter, and screaming 'AH, FUCK OFF. THERE CAN ONLY BE ONE NA NA NA AND IT'S DEFINITELY THE EMO ONE.'
So you like Adventure Time... You're awesome!!
Haha, thank you! I love it!
If you had to be a dog, which one would you be?
Jake the dog. #yolo
Alter, obwohl... Timur und Harry, heiss
Und zusammen heißen sie Tarry Salincyles. Geil. Ich shippe sie jetzt schon, ich brauche schnell Zettel und Stift, hab' Ideen für 'ne Fanfiktion. Die Kinder wären auch geil, weil geil und talentiert und geil und ja.
Alter, obwohl... Timur und Harry, heiss
1 person likes this
http://ask.fm/AhsanNasirAn/answer/126679722926 Like this please i'll like please , i'll follow u too please like :) thankyouu
...
Und wenn du eine andere Person sein könntest?
Uh... Hmm... Harry Styles. xD
1 person likes this
Wenn du ein Tier sein könntest, welches wärst du?
Einhorn. Ganz klar. Oder Jake der Hund.
1 person likes this
Na du spast
Lustig, lustig tralalalala.
1 person likes this
What's your favorite cartoon?
ADVENTURE TIME!!!!!
How are you today?
Bored.
What are you always late for?
Q&A's, follow sprees - sad story.
Omor
Yeppp.
Do you ever just drop your phone on your face?
I often do.
well I don't lol
Awesome. xD