priestgodneverpaid. @KennyKaramba
priestgodneverpaid. @KennyKaramba
Panic Station // Battery City
Muse • MCR • 30STM • AM • TA • Paramore • FF • GD • BC • Fangirl • Geek • NME Winner • Muse/Biffy 14/7/13 • MARS/Twin 26/2/2014 ~ keep it cosmic ❁
https://twitter.com/Kenny_Karamba
stepheniesmuse.tumblr.com
Make a gift
Ask me a question.
RSS Report answers
Btw, need to go hahah come back later :D  I'm the Doctor btw
Cool! You can send me a message on WA then if you want. ^^
1 person likes this
Btw, my teacher name is google translator hahahah  I'm the Doctor btw
HAHAHAHAHA. xDDDDD
OMG. Russian've probably enrage you
Looks like.
My professor teach me russian  I'm the Doctor btw
Awesome, haha.
vot vidish, ti govorish nope, znachit ti ponyal vopros. teorema dokazana: ti russkij.
Nope.
вот видишь, говоришь ноуп, значит ты понял вопрос. теорема доказана: ты русский
Go. cx
Привет, как дела?  I'm the Doctor btw
YOU'RE SO MEAN. XDDD
ti russkij, ya znau.
Nope.
ты русский. я знаю.
Can't speak Russian, sorry.
How can you be motivated?
Concert tickets...
nme winner?
Because Musers won the NME award for 'best fandom' twice.
when's your birthday?
In 22 days! :D October 6th.
what are you talking about on twitter?
Nothing.
oh you're doing the alphabet by order , right?
Right.
OK someone tell me what is it with the letters seriously ._.
Someone I know sends me one letter every day.
P!
:/
U!
U!
Have you cried to a movie? I cried with the end of Toy Story 3
I cried pretty hard at the end of Breaking Dawn Part 2.
Yeah
This question/message is as useless as the u in queue.
It's Hurricane video
Haha, cool! Porn is great. ;)
1 person likes this
I'm watching porn
Congrats!
1 person likes this
What is the worst gift that someone has done to you?
All gifts are great, can't remember any worse gifts. ^^
What do you think of Kellin Quinn of SWS?
I hate his voice, sorry.
The letters
Oh.