Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Kerem Kutun @KeremKutun
Soruların kendin gibi olsun
RSS answers
SIKAYET EDİİN :(
15 people like this
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201695314400732&set=a.1568477687966.2082899.1116167054&type=1&theater Bu kapşonlunu nereden aldın ? Cevap gelmezse sormaya devam edicem üzgünüm :))):)):) xd
coskununxddd
11 people like this
ADIN NİYE KEREM YAVRIM?
EM DİYE HANİ KER EM YA:):):):):)
6 people like this
FENERBAHCEYE LAF ATMA LAN SİKERİM GFDGAGAFD
dsamdjkaldklasd sieeeeeeeeeeeee
7 people like this
Olm twitterda favorim senle coşkun. Valla sizinle tanışmayı çok isterdim açıkçasıı xdd Bide Coşkun ve seninle uğraşıyolarya, sikerun onları yani :D:AsSDA: Siz hiç ayrılmayın bence :DD.D:D.D
sevgili gider kardeş kalır :)
13 people like this
Kerem abi neden sorulara cevab vermiyorsun
amk 680 tane soru var
10 people like this
coşkundan daha yakışıklısın
tesekkurler
11 people like this
kereeem seni cok seviyorum seni cok ozledim barısalım artık hayatım -aslı
Komik misin anonim :D aslı bunu yazacak kadar düşecek bir kız değil
9 people like this
Cok tatlisinn
tesekkurler:)
9 people like this
Bı erkek bi kızı cok kolay unutabılır mı?
Erkek unutur, kadın ağlar
Erkek umursamaz, kadın ağlar
Erkek özler, kadın susar
Erkek ağlar, kadın güler
18 people like this
Mesafe asklArina inanır misin
Mesafe diye bişey yoktur.
8 people like this
Galıba aldıgım en guzel cevaptı tesekkurleerr
:)
5 people like this
oha aslı harbiden çok güzelmşşşşşş
...
4 people like this
Duygu gundogdu ?
bizim okulda
4 people like this
Kac kisiyle ciktin
8
5 people like this
Asliyla bu kacinci cikisindi ?
ASLIYLA İLGİLİ SORMASANIZ ARTIK?
4 people like this
Maraş'tan sevgiler :)))
mcuk:))))
4 people like this
Asli sancaktar ?
ee
3 people like this
çocuğa selam bile veriydim sen sandım da asdasdasdsa :D
ahaha :D
3 people like this
Kemerdere lisesine mi gidiyon lan yoksa :D
yok be
5 people like this
Hangi lise bro
CINGILLI
5 people like this
KEREM KUTUUN KALP MİİİĞ
MUCUK
4 people like this
aslıyı seviyo musun hala
SNNE
1 person likes this
amk ben orda görür gibi oldum seni :D
benzetmissindirr
2 people like this