∞ Klaudia ∞ @KlaudiaKowalczyk
∞ Klaudia ∞ @KlaudiaKowalczyk
◕ ᴥ ◕ƒσℓℓσω мє ▲14 #hip hop #break dance #music #dance #ctf #catch the flava _______ Gdy do ludzia tuli się ludź, ludź do ludzia musi coś czuć <3 http://instagram.com/klaudia_polishgirl
Fᶸᶜᵏ ᵧₒᵤ ᗩsk ᗰe ❤nie pytaj tu ↪ czy tu ↗ czy tu↙ czy tu → czy tu ↲ tylko dokładnie tu . ↓ <3
RSS answers
Wesołych Świat! :)  ✿♕Lubie placki†⁶⁹
dziękuje nawzajem :)) ❤❤
1 person likes this
Guten Morgen :)
❤✌
Verteilst du Herzen?
Ja ❤❤
4 people like this
Babyy  Selinay Sengül
❤❤❤❤❤Selinayyy
1 person likes this
obserwuję, huh :3  D.O.P.E
Okii ja też:**
Deine Augen sind so wunderschön ._.
Dankeschön why anonym aba?:(
Deine Augen sind so wunderschön ._.
2 people like this
Bist du Single ?
schon seid 2 jahren oderso haha
2 people like this
 Miłość wchodzi bez pukania i odchodzi bez ??
Pożegnania
2 people like this
Wstaw zdjęcie pogody, jaka u Ciebie teraz panuje!
Wstaw zdjęcie pogody, jaka u Ciebie teraz panuje!
1 person likes this
czy warto kochać
Warto <3
1 person likes this
Leonit will was von dir
Ja ein lep dance hahahahahahahahaha
2 people like this
Obserwuję :3 a Ty?  koń na białym księciu :*
Oki ja też :))
2 people like this
Popiszemy na fb ? :)  Manio :3
Spoko
3 people like this
Wg?
Gut:)
1 person likes this
Hallo
Hi
1 person likes this
chory xd *
Xd
1 person likes this
hory jestem :/  Manio :3
Hm :/ to zdrowiej szybko zrób sobie gorącą herbatke bff :))
1 person likes this
a no spoczko :D tylko jestem osłabiony :/  Manio :3
A co sie stało :(
1 person likes this
Bist du verknallt in basti ?
Nein haha ich kenn ich nicht einmal er ist aber voll hübsch ✌
1 person likes this
cio tam ?? :D  Manio :3
Spoczko oglądam wesele mamy a u ciebie ?❤
1 person likes this
Ja chcę już jechać na CTF !!!  Manio :3
Ja też baldziiooo ._. Tęsknie jeszcze jakieś 7czy 8 miesięcy i sie widzimy kurdee to tak długo mam nadzieje że szybko czas upłynie
2 people like this
Klaudia ♥♥♥♥♥ hehe Moja BFF !!!!  Manio :3
Haha❤❤❤ BFF forever haha ❤❤
2 people like this
obserwuję !! :D haha  Manio :3
Maniooooo ❤❤❤❤❤ haha
2 people like this
Hübsch ❤️  NbgFameHuren
Dankeschön:)
obserwuję ;3  Sae1g
Ok