✌Wysocka *o* @KochamMicha
† † .
RSS Answers
dobra dobra.. ja też chce teraz 10 faktów :D 😂  Malina
Haha.😂
1. Malwina 😉
2. Wysogląd ;d
3. Gdzieś tam koło Lipin xd
4. Wolna (?) :D
5. Po Wakacjach 2 gim :D
6. Śliczna 😊😊
7. Spoko. 😀😄
8. Oglądasz chore filmiki 😂😂😂
9. Ładne włosy masz :3
1o. Niska :D
Koniec :D ✋
4 people like this
Miłego weekendu :*  ☆ Faubert ☆
Dzięki.
12 people like this
Jak najwięcej zdj ze mną ! 💖💖💕  Zieluś❤✌✌✌
haha łapej ;**
Jak najwięcej zdj ze mną ! 💖💖💕
13 people like this
Imiona sw najlepszych przyjaciółek
Nie mam przyjaciół.. xd 😂
11 people like this
Przytulasek laći do Ciebie !! * Hug * ♥♥♥ SŁODKI Masz ten avek *-*
Oo HUG <3
Dziękuję :*
32 people like this
Dodasz swoje zdjęcie ? ;3  Fabiś
; )
Dodasz swoje zdjęcie ? ;3
32 people like this
#Obs* Może jakiś gif/obrazek? ^^ =D  Maciuś =D
..
#Obs* Może jakiś gif/obrazek? ^^ =D
20 people like this
miłego dnia <3  #DL Damian Leszczyński
Dzięki ;*
23 people like this
Fakty o mnie + Zdj ze mną! ♥♥♥ ;*  Zieluś❤✌✌✌
Zielińska ;*
Zieluś ;3
Margo ;3
Ciota :*
Debil :D
Mała :D
Chuda ;3
11 lat :D
Po wakacjach 5 klasa ;3
Plaża <3
'robie se coś do żarcia' 'zara chatę Spalisz' hahahahahaha
The End :*
Fakty o mnie + Zdj ze mną! ♥♥♥ ;*
22 people like this
Jak sie nazywa ta apka co rozmazuje zdj?
Ja robie w Photo Grid xd
Jak sie nazywa ta apka co rozmazuje zdj?
19 people like this
Jak pogoda?:)  ☆ Faubert ☆
:')
Jak pogoda?:)
19 people like this
Kocham Cię :*  Dominiczeg ;3
Wiem xd
17 people like this
Miłego Dnia Ci Życzę ♡  ...
Dziękuję ;*
Miłego Dnia Ci Życzę ♡
15 people like this
#ObS . Miłego dnia! ;D Moze jakieś zdjęcie? :3  #kw#ZBL#BLN#GB#KP#N Gabi♥
Dzięki :')
#Plażing 😊
#ObS . 
Miłego dnia!  ;D 
Moze jakieś zdjęcie? :3
14 people like this
Udanych wakacji życzy #Nemo =D  #Nemo !"69"(ѕєяυѕѕѕ)"69"!
Oo. Wzajemnie ;*
60 people like this
Dziękuje. :)
54 people like this
<3  Matevosyan
Mm ;*
50 people like this
Ask *-* Fajny *,*  ღ . Trust . ☆ ✌️
Wim :D
59 people like this
#Obs* Dobranoc ^^ =D  Maciuś =D
Dobranoc ;*
54 people like this
Obrazek na dziś?:)  #NFAH NeverForgetAboutHumanity
Taki nietypowy obrazek ale oky.. xd
Obrazek na dziś?:)
54 people like this
Naprawdę śliczna twarz na profilowym 😂❤  #ZBM σℓℓα✿
Hahaha wim .
Twarzowe :D haha
43 people like this
hejka ile ty masz lat ? :P
Cześć xd
13 ;)
51 people like this
Najładniejsze zdj ze Mną ! ♥♥  Zieluś❤✌✌✌
haha <33
Najładniejsze zdj ze Mną ! ♥♥
49 people like this
Miłych wakacji :*  ☆ Faubert ☆
Dzięękii ;**
44 people like this