Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
† LORD † @KochamMicha
† LORD † @KochamMicha
..
Boje się ludzi. ; c ᶠᶸᶜᵏ ᵧₒᵤ †
:)
Popatrz mi w oczy powiec , że jestem nikim.
RSS answers
Ile masz obserwujących ?  #BiS #S.M
Ile masz obserwujących  ?
20 people like this
bszytka jezteź. ńe otpofiatarz nafed na sdare otbofjedźj. -,-
Może tak po POLSKU.?
-,-
17 people like this
Don't worry, be happy! Halo, do ciebie mówię! Uśmiechnij się słoneczko :)  νι¢тσяιαα :33
Coś mi nie wychodzi. :/
16 people like this
nie jestes hetero.. wiem to,, ty tez,, chcesz pocałować magde,, tylko sie boisz.. ze ona cie wyśmieje.. mam racje?
O.o
Nie.?
=.=
Spierdalaj , bo już mie wkurwiasz..
Jestem Hetero..
I chuy ci w dupe..
13 people like this
Co chcesz dostać od Mikołaja? :)  Ⓛ#Kris :d #KR
Nóż w szarym pudełku.
Żyletke w srebrnym papierze.
Instrukcje użycia szczęścia.. , której nikt nie czyta.
13 people like this
''Zamykam oczy chcę obudzić się gdzie indziej.. czekam na datę w ktorej śmierć po mnie przyjdzie. '' Jak myślisz, w jakim stanie była osoba która to pisała?.  νι¢тσяιαα :33
Aktualnie.?
Moim.
12 people like this
Jaka maszyna najbardziej ci sie podoba? :P  Ⓛ#Kris :d #KR
Nie gustuje w maszynach.
12 people like this
za kim tęsknisz?  Ⓛ#Kris :d #KR
:/
13 people like this
Co dla Cb znaczy życie?  Ⓛ#Kris :d #KR
Szczerze..?
Nic.
13 people like this
Listo do mikołaja już napisany? :D  νι¢тσяιαα :33
Hahahaha..
Ty tak serio czy downa masz.? XD :D
22 people like this
Ulubilny dzień tygodnia?  Łuki :*
Sobota.. ;)
18 people like this
Czego boisz się najbardziej ?  #BiS #S.M
Opis. :\
18 people like this
Odchodząc od świąt :D Jutro znów szkoła. :D Na którą? c:  ''♐AJP㋡'' Kubuuuś c:
7.3o Autobus..
7.45 W sql..
8.oo Początek lekcji. >,<
Do 13.3o ; xx
18 people like this
jedziesz samochodem, na przystanku stoi twoja mama i ukochana osoba, za tobą idzie tornado a ty masz jedno miejsce w samochodzie .. kogo ratujesz? :)  νι¢тσяιαα :33
Tylko jedno miejsce.?
Hmmm..
Wypierdole wszystkich..
Pojade sama.. xD :D
18 people like this
Dobranoc, kolorowych i słodkich snów życzę :*  Wiozę_Się_Pomału
^u^
Blanoc.. ;**
15 people like this
Ile jutro lekcji ?  #BiS #S.M
Hmmm...
6..
No ale kuva Przyrode mam..
I musze się pouczyć. :\
13 people like this
NUTKA NA DZIŚ ?  ░▒▓ ρσωїcђєя ▓▒░
21 people like this
Chcesz już śnieg *.* ?  Ⓛ#Kris :d #KR
Tsa.. ; xx
16 people like this
Jeżeli podoba Ci się mój ask c; wstaw do nazwy #RJT♡ (tylko dla chętnych) Tęsknisz za latem ?  #RJT♡ Rzeźnikiem Jestę Trololo
Tsa. :\
16 people like this
nie jestes hetero c"nie? moze jestem glupia ale ślepa jeszcze nie . widzialam cie z ta magdą. widac jak na nia patrzysz...
O.o
Hahahaha..
Takie suchary.. tylko tu..
Hahahaha..
Haha..
Coo.?
Dobra widziałaś mnie z Magdą.
No i.?
Jestem Hetero 101%
I nie wmówisz mi , że homo czy coś.. =.=
Po 1 Paczam.. na nią , bo ma zajebiszte paczałka..
A po 2 Kiedy niby widziałaś to.? =.=
Żol. ;) -,-
16 people like this
jaki jest wasz ulubiony smak gumy do żucia ?  Niall Horan╰☆╮
Truskawkowy , miętowy.
15 people like this
Dzień dobry XD Spakowani już do szkoły ?  Niall Horan╰☆╮
Nie..
14 people like this
*-* poproszę jakieś zdjęcie C;  #RJT♡ Rzeźnikiem Jestę Trololo
Masz z galerii. ; )
xd
*-* poproszę jakieś zdjęcie C;
26 people like this
Dobranoc =3 Słodkich snów =)  Ⓛ#Kris :d #KR
Coo.. już spać.? = o
Przecież..
Nie jesce nie..
XD :D
22 people like this