₪ @Kokardkowax3
RSS Report answers
Masz Swojego faworyta w Top Model?  Krzysiu Ibisz wielkie czołoॐ#j
Mam Domi ❤
Masz Swojego faworyta w Top Model?
2 people like this
tylko ci się wydaje...
Fajnie masz Jarek ;)
2 people like this
ey to dominika myślisz że jesteś fajna?
Tak jest fajna !
2 people like this
XD
Myślisz, że jesteś fajny? Mylisz się / Dominika
2 people like this
szkoda..
Spierdalaj od nich/ Dominika
2 people like this
jestes jeszcze z erykiem?
Erykiem*
:)
3 people like this
kiedy będziesz miała rozpuszczone włosy ??? :)
Krzychu ;x
5 people like this
Jak tam po dentyście ????  Laura G...
Dobrze
7 people like this
<3 ! :)  #MNZM Ja[R]eK :)
❤ :)
7 people like this
Ile pytan w skrzynce ??
Ile pytan w skrzynce ??
9 people like this
Wymień 10 najładniejszych imion chłopaków/dziewczyn ? ;d ;)  Nаίяδα ㅘ69ㅅ.ㅅ
Nicola
Victoria
Magda
Natalia
Julia
Eryk
Alex
Adam
8 people like this
<3  #F Felou
:)
8 people like this
opisz w paru słowach siebie :D :)  Nаίяδα ㅘ69ㅅ.ㅅ
Natalia
Lubię jak ktoś zdrabnia moje imię
Nie przepadam gdy ktoś mi mówi po nazwisku
Zbyt szybko przywiązuje się do ludzi
Wbrew pozorom jestem miła
I wrażliwa
czasami nawet aż za
162 cm wzrostu
14 lat
Nie lubię gdy ktoś kłamie
lub coś ukrywa
Rzadko kiedy pisze do kogoś pierwsza
Nie lubię się narzucać
Lubię się wygłupiać
miewam "ataki" śmiechu bez powodu
Sprawdzam często facebooka bez powodu
Do większości rzeczy mam słomiany zapał
i nwm co dalej
7 people like this
śniło ci się dzisiaj coś ciekawego ?  #V #N Dєäτн † ♥
Śniło. Sen niezbyt przyjemny :|
7 people like this
Ci niżej chyba własnego życia nie mają c:  ƃɐʍs#
Jonasz! :))))
10 people like this
nie jestescie razem?
Jeśli tak bardzo zależy Ci na odpowiedzi to proszę:
Jesteśmy
he he :)))
7 people like this
Już po szkole? Bo ja tak ;>  #F Felou
Byłam dzisiaj w szkole do 17:20, o 18 w domu...;x
6 people like this
<3  #F Felou
:)
7 people like this
płakałaś kiedyś przez faceta ?  #F Felou
Nie jeden raz.
7 people like this
Jakie masz dzisiaj samopoczucie ;)  ♥ Tamaraa ♥
Ujdzie w tłumie:p
6 people like this
Byłaś na rozpoczęciu ? Masz jakieś zdjęcie ? ♥  ✌ Mateo ✪ z Nibylandii ✌ ♥
Byłam. Nie mam.
8 people like this
Mam się czuć winny ? XD  #MNZM Ja[R]eK :)
Tak ;x :3
11 people like this
Ciekawe czemu ta Natalia zaczęła tak słuchać tych rapsów ^^ :)  #MNZM Ja[R]eK :)
To przez Ciebie :))
10 people like this
nutka na dziś? :)  #V #N Dєäτн † ♥
"Zanim odejdę, nim odejdę stąd
Chwyć za rękę mnie, złap za rękę mą -
Pójdziemy razem tam, chaos nigdy nas nie dosięgnie"
10 people like this
Zależy Ci na kimś?  #V #N Dєäτн † ♥
Tak, bardzo eh
9 people like this