Natalka ❄ @Kokardkowax3
RSS answers
Co tam? ;>  Doriss
Religia ❤
3 people like this
185cm wzrostu to dużo? xD
Wieżowiec xDD
2 people like this
Hej ct ?  ...
"Zawsze byłem zwykłym gościem który znalazł swoje miejsce,
Choć jak ty popełniam błędy robiąc rzeczy niedorzeczne" / Jarek
4 people like this
idę się zabić :c
okej ;D / Jarek
3 people like this
Jutro (6 grudnia) na Polsacie o 18:45 będzie Mikołajkowy Blok Reklamowy, obejrzymy go i pomóżmy chorym dzieciom chociaż w taki sposób.Powysyłajcie to wszystkim niech nikt nie zapomni. Dziękuje ;) ps nie odpowiadaj jeśli nie chcesz :)
Ej to my nie mamy Stycznia? :D / Jarek
4 people like this
W jakim wieku udało Ci się opanować jazdę na rowerze?
Do dziś się wypierdalam :_: XD / Jarek
3 people like this
Polecisz jakiś film? :3
Annabelle / Jarek
4 people like this
Wymień pary które Twoim zdaniem powinny być w Twojej klasie
No więc tak
Krzysiu z Beatą
Beata z Mieciem
Mieciu z Krzychem
Trójkąt idealny :D / Jarek
3 people like this
Co porabiasz? ;>  Doriss
Szukam prądu :__: / Jarek
3 people like this
Podejmujesz szybkie decyzje czy długo się zastanawiasz?
Zależy jakie decyzje :) / Jarek
3 people like this
Co tam? :D ‎@Wooojte
#nienormalne #takbardzo ❤ / Magda
Co tam? :D @Wooojte
7 people like this
Co robisz? :) ‎@Wooojte
Dominik: Ej Stachursky miał kiedyś włosy?
Magda: Miał, ale nie był rudy
:'D :'D ✌
6 people like this
Musicie ukazywac swoje uczucia na asku???
Nikt nie "ukazuje" :'D swoich uczuć na ask'u. :')))))
Sorry
3 people like this
<3!  Ja[R]eK
3 people like this
fakty  Krzychu
Krzysztof
Krzemiński
Krzysiu :)
Czempiń
Ale mieszkałeś w Poznaniu c;
Nawet nie wiesz do jakiej szkoły tam chodziłeś :'D
Ale na pewno do podstawówki c;
Siedzę z Tobą na historii
Zawsze mam Ci podpowiadać na spr, ale pan Cię zabiera ;c
Napisałeś na kartkówce z matmy zadanie dobrze, a i tak nie dostałeś oceny :))))
Masz starszą siostrę
Darię :)
Ona ma swojego własnego konia *o*
Felicję :')
A ty masz Janeczkę
Strzelam, że to królik, ale pewności nie mam
Takie małe cuś :)
I dwa koty
Albo trzy
Coś koło tego ;)
Wiem gdzie mieszkasz. :)))))))))
Wyższy :c
Ale tylko trochę :D
Małe jest piękne!
Ale ja nie jestem mała tylko niska...:))
Wcale nie boję się Ciebie uderzyć
Tylko nie lubię bić innych ;D
Frajer ;*
Wrzuciłeś mnie do męskiego
Ale obiecałeś, ze ograniczysz to do jednego razu na miesiąc.
Jarek powiedział, że ma być 2 razy...
Przystojny :)
No dobra 8 dni czekałeś i się do czekałeś
Miły :)
Kc ;*
Masz zdj. c;
fakty
3 people like this
Fakty? :x  Ja[R]eK
Jarek
Duszyński :))
Krosno
Masz młodszego brata
Kryspina
On mnie wciąż obraża ❤
Dziwię się, że nadal mnie lubisz :')
Wysoki :)
Wyższy o ok. 20 cm ;o
Wysoki jak brzoza, głupi jak koza ❤
Tyle kłótni :|
Debil ;*
Denerwuję Cię :)))
Często
Głupek ❤
Zabawny
Przyjaźnisz się z Krzysiem c:
I ze mną oczywiście xD
Jesteś dla mnie jak brat c:
BFAM xD ❤
Zaprosiłeś mnie na sylwestra
I tak nie przyjadę ❤
Dobra, nadal pamiętam Skype do 4:17
Tyle godzin
Oznajmiłeś mi, że Sulin ma nową piosenkę:)
Zanim doszłam do domu to zdążyłam zapomnieć...:))
Ale i tak dzięki ❤
Siedzimy razem na 3 lekcjach
Angielskim
Religii
I matematyce :'D
Słabiak ❤
Przystojny
KoŻystajc z darów...
Denerwujesz mnie często
Robisz to specjalnie :')
Ja już Ci kiedyś dawałam fakty ;p
Pół roku temu c: ✌
Ulubiony kolor twój to niebieski
Tak, tak wiem, że mnie kochasz :')
Kretyn :c
Ja Ciebie też ❤ xD
Teraz będę musiała dać fakty Krzysiowi :))
Ale później, teraz mi się nie chce :')
A no, urodziłeś się w lutym
24 konkretnie
Nadal masz moje zeszyty :)))
Oczywiście, że dobrze pocieszasz ^^ *.*
Masz zdj.
KONIEC ;*
Fakty? :x
3 people like this
Utwór bądź cytat na dzisiaj?
Sulin- Bilet na życie
3 people like this
<3  Sandi
:)
3 people like this
Piosenka na dziś? ;)  Iwona
;x
4 people like this
Będę wdzięczny jak zajrzysz i zapoznasz się z moimi nowymi odpowiedziami ‎@FABIANXDHEH Aktywnym się odwdzięczam =D
Spierdalaj.
4 people like this
fakty ;3 pozdrawiam ;)!  yyynooja xd
1. Bartek c;
2. Borowiak
3. Mieszkasz w Piotrkowicach :))
4. 2 klasa
5. Konkretnie 2D
6. Masz siostrę
7. Urodziłeś się w marcu
8. Dokładniej 30 marca :p (chyba) :))
9. W Kościanie c;
10. Interesuje Cię:
11. Muzyka
12. Żużel
13. I piłka nożna
14. Trenujesz 7 rok :)
15. Jesteś kuzynem Eryka :p
16. I jesteś z nim w drużynie c;
18. Teoretycznie znam Cię od 6 klasy
19. Praktycznie od nie niedawna :)
20. Miły
21. Uprzejmy ;)
22.Mamy zawsze "świetlicę'' razem w piątki i środy :)
23. I to by było na tyle.
Proszę ;* :D
4 people like this
Co jest dla Ciebie gorsze: gdy jest Ci za zimno czy za gorąco?
Zimno :c
5 people like this
Fakty poprosze ;)  Nuraks
1. Norbert
2. Skrzypczak
3. Starszy
4. Wyższy
5. 3 klasa
6. Konkretnie 3D
7. Miły :)
8. Zakazujesz mi grać w simsy :P
9. Twierdzisz, że jestem "wyjątkiem"
10. Ale takim pozytywnym
No i to by było na tyle ;)
5 people like this
na mądrej głowie blond włosy nie rosną ! :D
Ups c;
4 people like this
Lubisz nutelle?
Niekoniecznie
5 people like this