Kuba @KubaBlaszczyk2002
Kuba @KubaBlaszczyk2002
Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść. Nie mam siły, by grać, nie mam siły, by żyć.
Nie wiesz o mnie nic, nie bierz mnie za wzór, nie chcesz ze mną być, nie jestem ze snu :c !
RSS answers
CO tam ?
Moj kolega sie myc nie moze bo mu wode zakrecili
1 person likes this
Plany na ferie?
Karmin albo Witaszyce Jaro coś:
Dasz pierwszym 3 osobom ,które to polubią po 15 lajków i zaobserwujesz?
Nje
Jakie znasz 3 najładniejsze dziewczyny?
Acha ??!
2 people like this
Ale ta dziewczyna to z twojej szkoły?
?
1 person likes this
Jak szybko zasypiasz?
Zależy jak jestem śpiący .
Chciałbyś mieć dziewczyne?
Hmm może .
2 people like this
Podaj 3 najładniejsze dziewczyny z klasy ( imiona )
Nie ma
Hej, dasz 5 like oddam dwa razy więcje :)  Bartek #XB
Czesc dam chuja w buzie mozee byc ?
a ja se mam nowe facebooki ;D  ⓚⓐⓒⓩⓐ ⓓⓤⓟⓐ ♡
Spoko xD no life a czemu ? :D
czo tam zią ;3  ⓚⓐⓒⓩⓐ ⓓⓤⓟⓐ ♡
Aaaa nudaaa siedzem sobie na askach i facebookach xD
1 person likes this
kto jest ładny według CB?
Każdy jest ładny na swój sposób ;)
Obserwuje od dawna! Pomożesz dobić do 630tys like? :D  #PZN PuZoN
TSAK! :D
1 person likes this
w wyglądzie
haha nie rozumiem tego pytania XD
1 person likes this
Kto jest dobry?
Zależy w czym xD
2 people like this
Zapraszam na ask o filmach ‎@obejrzedobryfilm.  ☺ Obejrzę dobry film! ☺
Ok.
2 people like this
Nie pierdol ;*  #W
Nie pierdole bo ni ma z kim hahhaa :D ;*
1 person likes this
Napastnik°•°  #W
Taak xd
2 people like this
5 faktów o mnie :P  Jadzicaa †
1.Jagoda
2.Spoko
3.Dawno się nie widzieliśmy
4.Sąsiadka Darii (chyba) xD
5.Mieszkasz w Taczanowie xd
2 people like this
W kim się zakochałeś? Xdd  #W
W twojej mamie hhahah :D
1 person likes this
Na 14.00 na trening nie?  #W
tak :p
1 person likes this
Ct ?
Nuda :D jak zawsze ;/
3 people like this
Zapraszam na ask o filmach ‎@obejrzedobryfilm.  ☺ Obejrzę dobry film! ☺
Nope,
1 person likes this
Fakciki o mnie :*  #W
1.Jowita
2.Marta
3.Paprocka
4.Zaczęliśmy pisac xd
5.Jezdzisz na basen
6.Widzimy sie
7.Ładna
8. 6 kl
9. Za rok gimba i bdzmy razem do klasy chyba chodzić
10.Fajna
Koniec xd
4 people like this
wolny/zajęty?
Wolny ;) chcesz ? To mnie bierz: D
1 person likes this