Ej czemu wg nie odpowiadacie ???

Jakoś ostatnio nie mamy zbyt dużo czasu, ale czasami wchodzimy i nabieramy ludzi ;P

Nabierasz jeszcze ?

Taak ;P

nabież mnie

Anonima zawszę <3

hahahhaha myślałeś , że się nabiorę ? to źle myślałeś ja nawet go nie lubie ;.

Magda

Spoko xD Jak go nie lubisz to po co mu lajkujesz odpowiedzi? xD

Na którą masz jutro do szkoły?

Pytaj Kubę ;P

wideo

Emm... Pisz do @KubaGR571 xD

Po co podszywasz sie za tego chloaka? On nawet nie jest przystojny, i nie ma ani jednej fanki, wiec reakcja tych ludzi bd obojetna xDDD

Ehh wcale się pod niego nie podszywam, jak byś przeczytał/a opis lub moje odpowiedzi to byś to wiedział/a. To Twoje zdanie, ale grubo się mylisz, mnóstwo razy jak coś pisałyśmy lub lajkowałyśmy to reakcje były bardzo różne, ale większość zabawne, np patrz "Pamiętam ten pierwszy zaciesz jak mi polajkowałyście "KUUUUBA MI POLAJKOOOWAŁ OMG!" xdd ;p" "Kubuś <3 dziękuje Ci za wczorajsze dobranoc, nawet nie wiesz jaką niespodzianke mi sprawiłes <3 DZIEKUJE!" "Haha ! Kurde nabrałaś mnie :D A tak się jarałam xdd <3" "Kurde zgon na miejscu ^^ Nie ładnie tak straszyć ♥" i wiele innych, więc chyba reakcja nie jest obojętna co nie ? xD

Co jest między tobą, a Oliwią Matłok?

Co? xD Przeczytaj opis xD

Ładnie to się tak podszywać?

Ale ja się nie podszywam pod Kubę xD Ja tylko nabieram ludzi xD

powiedz czy jestem fajna i jestem fejmem plis

Marta :)

Hmm zapewne to pytanie, było skierowane do Kuby (przeczytaj opis ;p ) Moim zdaniem jesteś raczej trochę za młoda na aska, ale mój brat jest w Twoim wieku i też sobie założył, ale mu się znudził xD Nie wiem czy jesteś fajna, bo w realu Cie nie znam. I czy naprawdę chcesz być fejmem ? Większość fejmów to są po prostu idioci. Masz słodkiego pieska ;D

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJII DNIA CHŁOPAKA OD TAKIEJ PEWNEJ OSOBKI KTORA CIE BARDZO LUBI :)

To miłe xD tylko, że nie jestem chłopakiem, ale i tak dziękuję ;) Hmm może przeczytaj opis czy coś =D

Cześć. Mam prośbę. Mianowicie : Zbieram pieniądze dla biednych dzieci. Jeżeli byłabyś taka chojna i podarowałabyś mu te 1.23 zł to wyślij proszę smsa o treści :TXT ASK 76X2 na numer : 7268 . Dla Ciebie to tylko 1.23 zł.. dla tych dzieci to wielka pomoc. Odczekaj ok 10 sekund i wciśnij ok. POMOC

hahah xd nie, nie wyśle ci prezentu xd

prawdziwy kuba ma inne tło :)

Asia C:

Wiem xD

dziękuję za like ♥

Nie ma za co <33 Teraz przeczytaj opis ;P

kto to na tle ?

Pytaj @KubaGR571 xD

Czy Kuba wie o twojej trollowej działalności? :D

Wie xD

http://ask.fm/KubaGR571 Nabierz szmatę xD

Ale Kuba wie o tym koncie xD

Omg na początku pomyślałam że to Kuba xd .

♡ #W Oliwka ♡

Bo o to chodziło xD

no i znowu lajki od Cb, czuję się mądrzejszy :D

Przeczytaj opis ;P

;D bo kuba zmienil ;D

Sylwia ▼ ¥

A no faktycznie ;P Dopiero teraz zauważyłam, bo dość dawno nie siedziałam na jego asku ;P

tlo sobie zmien ;D

Sylwia ▼ ¥

Po co? ;P

daj link do prawdziwego kuby

Róóóżak

@KubaGR571 ;P

kuba dziekuje ze mi polajkowałeś <<<<<<<<<<<<<333333333333

A teraz przeczytaj opis ;P <3

Kuba zrobisz jakieś promowanie :D Np. Jak ktoś da Ci 15lików, napisze gotowe a Ty dasz mu 3 :D ?

Przeczytaj opis xD

Od razu wiedziałam, że to nie Kuba, bo On, z tego co zauważyłam lajkuje tylko kreatywne odpowiedzi:) Z resztą zazwyczaj daje po 5 lajków, a nie po 2 :D Pozdro ;p

Wiem, że lajkuje kreatywne, ale mi się nie chcę szukać, bo dla sporej ilości osób lajkuje, więc to by sporo czasu zajęło (a niektórzy nie mają w ogóle kreatywnych odpowiedzi ) więc zazwyczaj daje dla 2 pierwszych odpowiedzi ;) Kuba nie zawsze daje po 5 like, ja akurat daję po 2, bo jak bym po wiecej dawała to szybko bym blokadę miała ;p

Loading…

Ask @KubaGRR571:

About ▼ Kuba GR ¥ #W✹ ۶:

Serio myślałeś/aś, że Kubuś Ci polajkował? Grubo się mylisz xD Nabieram ludzi żeby zobaczyć ich reakcje ;P Jak chcecie żebym kogoś nabrała to piszcie w pytaniu ;3

Miasto - Turek