Kylie Britton
Latest answers

Whose your best friend on twitter.

Who did you last say “I love you” to?

my friends Austin and Jake just a little bit ago (:

View more

If you were going to do karaoke tonight, what song would you sing?

Call me maybe or Here I am by Soja (:

View more

help!! is it ok to knee a boy in balls if he keeps grabbin ur butt

If he doesn't have permission then Go right ahead!! :D

View more

What do you expect in 2013?

That people except me for me And don't use me and uhmm That we finally find a cure for cancer!!! :))

View more

ever kicked a boy on the testicles on purpose?

Yes a couple of times actually..lol

View more

Huh i didn't i got suspended :-( Have new account nowm want link

Yeah

View more

Hello Miss Sexy

Hi why did you block me on Twitter?

View more

What was the most important event of 2012?

Hmm I would have to say..Going to the children's hospital on Christmas day and handing out gifts to all the little kids who aren't able to be home with their familys and get gifts..

View more

can u do a video for me please showing ur boobs

Why do you just assume it's ok to ask me that? do you honestly think I would say yes you nasty cunt? GET A LIFE AND KEEP THIS G RATED HOE

View more

What's the best news you've ever received?

I don't really know..lol I hear so much good news it's hard to choose

View more

On a scale of 1-10 how honest are you?

10 I walk up to people and tell them straight up how I feel about them and tell them if I like them or not why waste time if they ask me i'll tell them I tell people straight up how it is...

View more

What’s wrong with the world?

There are too many dumb people in the world thats whats wrong with it..

View more

How will you celebrate the end of the world?

Typically the world would have already ended in like the UK and shit and they are still alive obviously so this whole thing is just a bunch of BS and Think about it they have been saying the world is going to end for years and years Honestly no body will even know when the world is going to end only God knows...

View more

Where is the scarcest place you have ever traveled to?

Haities

View more

I totally love you... LoL me and you have all of the same celebrity crushes... they are the same exact ones I have a crush on. How funny?

Nicole Lewallen

Lol thats cool :)

View more

who's your celebrity crush?

Nicole Lewallen

Well I have a couple...lol Justin Bieber, Austin Mahone, Cody Simpson, Nial and of course Harry! <333

View more

If you were going to get a tattoo, what would it be and where?

I'm getting 2 tattoos One on the side of my rib cage of a feather and then One on my back like on my shoulder of my sisters name and the her birthday till the day she died :)

View more

What single piece of technology makes your life easier?

Google bby Google.. ;)

View more

Who was the last person you saw?

My sisters and brothers

View more

If you could go back in time to talk to yourself, what would you say?

Why would I go back and time to talk to myself..?

View more

What are 5 things you love?

Surfing modeling skate boarding and hangingout with friends and shopping..

View more

What is your goal for the next 24 hours?

To talk to Garett till at least 3:00 AM :)

View more

What's your favorite thing to eat for lunch?

Not school food that's for sure but uhm Idk a good home cooked meal? lol i have no clue I love pretty much all food sooo that's kind of a tuff question for me. haha

View more

If you could be invisible for one hour, where would you go and what you would you do?

My brothers room and fuck with his head lmao

View more

Loading…

Ask @Kyliebritton:

About Kylie Britton:

Hey I'm Kylie I model and cheer I except everyone for who they are I'm myself 100 ℅I don't pretend to be someone I'm not I'm very random and funny so follow me

F.L.