AriczkiTakieMałeGrrr.! @LovelyCake
Warszawa
Wiktoria | 17 lat | Zakochana | Mała bo 1,56. | Kocham muzykę | Książki <3 | Fotografia | Fryzjerka(uczę się.) | Cosplayerka | Śpiewam czasami | Mam kotkę Nale | http://www.youtube.com/watch?v=s6JX7W02-bc
Make a gift
Pisz co chcesz, ja nie gryzę... czasami. ^^
RSS Report answers
Jaką cechę charakteru cenisz najbardziej?
Popierdolenie ^^
2 people like this
Co Cię zasmuca?
Dziecko obok gadające o flegmie.......
.......................
Jestem zniesmaczona.... bardzo....
2 people like this
175cm. 16 lat. Moge dobić do 180cm? Dziadkowie : 180cm ,202cm W grudniu miałem: 169cm
Rośnie sie do... hm... ponad 20 roku życia? ^^ em. DLUGO! znaczy... ja nie rosne od 3 lat... hehe. Mala jestem.. 18 lat. 155 ^^
6 people like this
5/5 like, jeśli tak to zacznij, oddam na 100%! Miłego dnia;3 \Obserwujemy ?/  Viborg™
A warto do Ciebie zagladac?? ;)
5 people like this
Cześć mogę poprosić o 6 lajków ? jeśli tak to DZIĘKUJĘ <3, a jesli nie to PRZEPRASZAM ;c za spam :/ Miłego Dnia <3 !  Dośkaaaaa.!
Kurcze. Bardzo szczera i prawdziwa <333 lajki tam gdzie uwazam. ;)
2 people like this
A pomoglam.^^ hahaha super.bluzka!! I daj namiary.na.most.;p
4 people like this
Lubiłaś swoje dzieciństwo? Mogłabyś napisać dlaczego i jak ono wyglądało?  M.
Hmmmm. Lubilam ^^
A czemu... bo moglam byc dzieckiem bez zadnych problemow ^^ wieczna zabawa i to jest.zycie ;))
A teraz? ...
Jade do urzędu.odebrac.dowód hahahah
Dorosłość ^^
7 people like this
Kiedy czujesz się najbardziej komfortowo?
Jak sie tulam do klaty Michasia ;p
No i jeszcze w trampkach sie czuje.
A na pewno nie u dentysty ;p
6 people like this
#Do Obs : Jak Planujesz Spędzić Ostatni weekend Wakacji ? =)  ღMłodyღ
Hmmm.... w sobote Amiś robi impreze 18-stkową a w niedziele... bede grala w lola z chlopakiem ^^
4 people like this
Obserwuje pomożesz dobić do 510 tyś like ? Miłego po południa
Oj miłe to na pewno bedzie ;]
Jedziemy do centrum Olsztyna!!!
Kocham to miasto ;p
Ps slucham.muzy na.sluchawkach za 1tys zl hahahahah szlachta ;p
1 person likes this
5/5 like ?  Asia
Jestem na komie wiec cieżko będzie ;p
,,Spróbuj szczęścia innym razem" ^^
Mam branzoletki z gumek <333
Chce wiecej ;p
5/5 like ?
1 person likes this
Miłego =)  ღMłodyღ
A dziekuje ;) właśnie siedze w Olsztynie <33
1 person likes this
Co sprawia, że dana osoba jest atrakcyjna?
Nic. Nikt nie jest atrakcyjny....
2 people like this
Kiedy kończy się młodość?
To zależy tylko od nas! Moja dopiero się zaczyna. ;p
3 people like this
<3  M.
Ja Ciebie też. <3
2 people like this
Jaki kolor wiga sobie kupić, by nie wyglądać jak debil? Biorę pod uwagę wszystkie kolory prócz czarnego. Dostałam już propozycje fioletu i ciemnego niebieskiego, ale nie wiem.  M.
Cimny niebieski ew granat ;p
2 people like this
W Twoim wypadku to chyba granatowy ;p
2 people like this
Moim zdaniem pasujesz na Rin, więc nie porzucaj tego całkiem. c:  M.
Heh, dobrze nic nie obiecuję ale zrobię to dla Ciebie. :) i może dla siebie tez troszeczkę. ;p
2 people like this
Dlaczego miałaby być drama? W sumie nie wiem co się tak właściwie stało, ale przecież nikt Ci nie może zabronić robić cosplayu Rin.  M.
To co się stało... heh. Ciiiii. ;p
Zabronić nie może. Ale sama nie mam ochoty. ;p
Miałam mieć Lena, ale nic z tego nie wyszło. Może to i lepiej. ^^
Może i masz rację.
Zastanowię się nad tym jeszcze i to bardzo.
Zawsze można robić instanty. :)
1 person likes this
Ja chciałam sobie zamówić wiga na ebayu. Ale jestem tak mało kreatywna, że zapewne nie będę wiedziała co do niego założyć żeby jakoś wyglądać. XD Nie szkoda Ci sprzedawać?  M.
Troszkę szkoda ale miała bym z tego okolo 200zł...
Nawet ponad. Same wigi 180 zł.
Nie chcę robić już cosplayu Rin...... nie po tym jak skończyło się to... z sama wiesz kim... nie chce żeby wyszła jakaś drama z tego. ^^
2 people like this
Nie znam się na cosplayu. Miałam robić strój, a oprócz tej koszuli nie mam w końcu nic. XD" Meh, ale chodź na Hellcon nawet bez cosplayu. :c  M.
Bez cosplayu to dla mnie nie zabawa. ;p
Lubię gdy ,,nowi'' oglądają się za mną z ,,wow'' xD
Poza tym ponoć nie długo miałam sprzedawać cosplay Rin Kagamine i wiga na Lena.
W dość korzystnej cenie.... zastanawiam się jeszcze...
2 people like this
To się nie leń tylko rób i chodź na konwent. Masz ponad dwa miesiące. Hm, dlaczego ostatni raz?  M.
Nie mam kasy na to. ;/ ani nerwów. xD poza tym gdy nie ma się z kim robić cosplayu to nie mam z tego radości. ;/
1 person likes this
Chodźcie na Hellcon w październiku. <3  M.
Kurdęęę. Lubię ten konwent nie kuś. ;p
Może zdążyła bym zrobić cosplay z Lola. xD
Mam taką małą ochotkę...
Ten ostatni raz zrobić cosplay. xD
1 person likes this
Jaki był nadroższy zakupiony przez Ciebie przedmiot?
Lustrzanka.... za 2,5 koła. ..... szaleństwo. O.o
Ale teraz mogę tworzyć. <3
Będę robiła to co kocham!!!!! <3
https://www.facebook.com/ArikaPhotography
1 person likes this
6/6like i obs za obs? + Możesz mnie zaprosić do znajomych? :) https://www.facebook.com/Daga.Majewska + Jeżeli masz czas to polajkuj mu ‎@DarkxLover  #DGM ❤ Czekoladka ❤
Boże za duzo wiadomości na jeden raz hahaha xD