#W LukasWawrzyniak @LukasWawrzyniak
#W LukasWawrzyniak @LukasWawrzyniak
Czytelnicy tego ask'a mają #W
Zaobserwuj mnie, po prostu kliknij ! =D ============> Zaproś mnie na facebook'u, zaakceptuje. Nad czym się jeszcze zastanawiasz ? :P Po prostu to zrób = D
Jeżeli czytasz moje odpowiedzi i Ci się podobają, polub je chce wiedzieć, że tu jesteś.
RSS Answers
co mam zrobić !? masturbuję się pod prysznicem !
Cywilizowani ludzie robią to w zmywarce do naczyń.....
2558 people like this
Gdzie teraz jestes? :****
Chorwacja z ‎@SiwyOFFICIAL =D
Gdzie teraz jestes? :****
2451 people like this
Wylosowane?? ❤
Tak, te dziewczyny wygrały promowanie przez godzine :3
3189 people like this
Mam chate wolną, nie ma rodziców. Dawaj kotek :** :**
Mam chate wolną, nie ma rodziców. Dawaj kotek :** :**
3973 people like this
Kiedy wylosujesz te osoby?
Za 15 minut = D
2834 people like this
Łukasz zrobisz jakiś konkurs? Prosimy!! :***
Okej, wylosuję dwie osoby, które dodam na godzine do opisu, musicie polubić tą odpowiedź i dodać mnie do obserwowanych :3
3040 people like this
Masz gg? XDXDXDXDXD
To tak jakbyś zapytała czy mam nk xd
2637 people like this
Łukasz polecisz nam jakiś mega film oprócz 3 metry nad niebiem?
Ostatnio oglądałem "Dla ciebie wszystko" i "Ośmioklasiści nie płaczą". Polecam, są meeega!!
2687 people like this
Przeklinasz?
Nie, bo to kurwa bardzo nieładnie
4070 people like this
Żadnego seksu przed ślubem!!
Żadnego ślubu przed seksem xdd
3962 people like this
Co studiujesz ? :)
Dziennikarstwo :)
4695 people like this
Łukasz widziałam Cie w piątek w parku koło gminy!! Były z tobą jakieś dwie laski. Siedziałam na ławeczce z chłopakiem pamiętasz?
Pamiętamy xD
Łukasz widziałam Cie w piątek w parku koło gminy!! Były z tobą jakieś dwie laski. Siedziałam na ławeczce z chłopakiem pamiętasz?
4590 people like this
Dobranoc ;3  Kryśka ;D
Dobranoc mordki :*
3986 people like this
czemu kon Rafał jest głodny ? Bo chce mu sie jesc haahhaahhaah ;d
hahahhahaha ale śmieszne..
4193 people like this
chociaż cie nie obserwuje to i tak mam całą główną zalaną twoimi odpowiedziami, bo znajomi lajkują ;-;  ★gazdu
Fajnych masz znajomych :3
3874 people like this
Lukas odpowiedz na to proszę... masz szacunek do Swojej matki?
Jak można nie mieć szacunku do własnej matki?
3863 people like this
Powysyłasz serduszka? ♥  #Yo#PP#W#RZCW[JŚ]★Sandra★
Okey wyśle kilkunastu osobom :3
3929 people like this
No I TY TEŻ JESTEŚ SPOKO ZIOMEK :) I WIDZICIE, NIE ODPOWIADA TYLKO NA AMNIOWE PYTANIA JAK SIĘ WSTYDZICIE I NAPIERDALACIE Z ANONIMA TO POTEM NIE MIEĆ PRETENSJI A NIE XD  Rozdziewicze:D
Polać mu!
3480 people like this
JA SIĘ STARY NIE WSTYDZĘ, MIMO, ŻE JESTEM FACETEM, CZYTAM TWOJEGO ASKA XDD :D powinienes być ze mnie DUMNY :D  Rozdziewicze:D
Jestem :3
3330 people like this
Czyżby sam sobie pytania zadajesz? same anonimy;D
To też sam sobie zadałem 😂
3377 people like this
Kocham deszcz
Bo tylko on na Ciebie leci?
3992 people like this
Łukasz jak odpowiesz na to pytanie to skocze z 3 piętra!
No to życzę miłego lotu XDD
3701 people like this
Gardło mnie strasznie boli :(((((
Nie chce wiedzieć od czego..
3768 people like this
Jesteś mega zajebisty!!!!!
Weź nie kłam, bo się zarumienie xDDD
3461 people like this
Miewasz erotycznego sny?
Tak, z Tobą w roli głównej :*
3513 people like this