MAJA OLSENER @MAJAOLSENER
Zadaj mi pytanie
RSS Report answers
Ciebie też denerwują te seriale typu Trudne Sprawy?  bo to amnezji smak ;3
niee;d
Gdzie studiujesz i co?
pisałam już
1 person likes this
Gdzie pracujesz? :)
Szukam ;d
1 person likes this
Idziesz na studia?
Edukuje się w Wawce
Jakie ćwiczenia wykonywać na pośladki i płaski brzuch? I przez ile dziennie je wykonywać?
pisałam już jakie ;)
Witam chciałabym schudnąć tak z 5kg ograniczyłam słodycze ale nie wiem jakie cwieczenia robic zeby pomogły ani co jesc. Mozesz cos doradzic?
Jeść mniej. I biegać ,ćwiczyć siłowo albo poszukac dla Siebie progamu treningowego na ytb
dajesz jakieś indywidualne porady internetowo?
Nie
Na jakich urządzeniach ćwiczysz na siłowni?
No żebym znała wszystkie ich dokładne nazwy :D
1 person likes this
w jakiej szkole będziesz studiować i co ?
Warszawska Szkoła FIlmowa -aktorstwo
1 person likes this
Naprawdę niesamowicie motywujesz! Uwielbiam Cie :D
Dzięki:*<3
coś dobrego i słodkiego do zjedzenia to..? ;33  bo to amnezji smak ;3
Ciasto z maca :D
1 person likes this
wstawisz screena ostatniej rozmowy na fejsie? ;)  bo to amnezji smak ;3
nie?
ile wazylas i jak wygladalaś przed schudnięciem/zanim stałaś sie fit ??
8lg więcej;d
Studiujesz dziennie czy zaocznie?
zaocznie.
Czy cwiczac przez caly miesiac tylko skalpel, cardio Mel B i trening calego ciala Mel B cos schudne? + staram sie zdrowo jesc, zero slodkiego.
Myśle ,że tak
1 person likes this
jakie ćwiczenia na spalanie tluszczyku z nóg? ;p
rowerek ,bieżnia skaleple natalia gack(nogi)
czy od cwiczec na posladki i uda ich objetosc zwiekszy mi sie ? chce miec odstajacy tylek i wieksze uda czy cwiczenia mi w tym pomoga ? jesli tak to jakie ?
już było pytanie;)
1 person likes this
oglądasz TopModel? jeśli tak, kto jest Twoim faworytem bądź faworytką? :)  bo to amnezji smak ;3
nie
w jakich butach chodzisz po szkole? ;)  bo to amnezji smak ;3
w tych co przyjde ;D
ile czasu potrzeba ci rano, żeby się ogarnąć? :)  bo to amnezji smak ;3
20 minut
co robisz, gdy masz wolny czas? ;)  bo to amnezji smak ;3
było już pytanie ;d
idziecie w poniedziałek do szkoły czy macie wolne?  bo to amnezji smak ;3
Uczę się zaocznie
Śliczna ;* Masz bardzo fajny charakter :')  The Dead Live~
Hej miło mi :)
1 person likes this
Hej wiesz moze co zrobic by moja pupa byla wieksza i bardziej jedra (jest mala i plaska)jakie cwiczenia sa odpowiednie na pupe?
Ćwiczenia siłowe :D przysiady,skalepl
1 person likes this
Jakie jesr twoje ulubione danie?? Przy okazjii zdjecie brzucha poprosze Milej nocki zycze
jest na Instagramie a co do ulubionego dania to SUSHI<3
1 person likes this