Maks Rutkowski @MaksRutkowskiOfficial
Maks Rutkowski @MaksRutkowskiOfficial
Kraków, Kazimierz
Bloger. 1993. Dziwny. Wyjebane na problemy. Szczerość to u mnie podstawa, nie podoba Ci się coś, to wyjdź. Obrażalskim wstęp wzbroniony
Make a gift
Wesprę Cię, zajrzyj: www.maksrutkowski.blogspot.com
RSS Report answers
w jakim kazimierzu jesyes? ;)
26 people like this
Jak tam dzień mija? :D  #BD Bansuuj dziwko xDD
Dzieci kazimierza
32 people like this
Czy chciałbyś zdobyć OGROMNĄ ilość Lajków na Asku ?  NIEZIEMSKA
Pragnę jak osioł marchewkę
43 people like this
Cieżko mieć na nią wyjebane :D +mama ciągle mnie prosi, żebym z nią porozmawiał, przygadał,nastraszył bo sobie nie radzi:P jabym pogrozil poprawczakiem to w twarz by mi sie zaśmiała,wiec odpada
Wiem, ze to twoja siostra ale dopoki nie dostanie po dupie to sie nie nauczy... Mozesz jej powiedzieć, że od niej zalezy jej przyszlosc, juz teraz... Od tego czy skonczy szkole, zda maturę, czy bedzie miała zawód itd. Od niej zalezy tez czy bedzie mogła pomoc rodzicom, gdy bedą juz starzy.
31 people like this
a co z ta kłódką, ktorą zaczepiłeś na moscie razem z Erykiem ?  Bibkaa ;3
Nic nie zaczepiałem.
43 people like this
Gdybyś miał teraz16letnią siostre, ktora pyskuje kazdemu, nie słucha sie nikogo,pali,pije, nie wraca do domu na noc itd co byś zrobił, powiedzial?
Mialbym na nia wyjebane lub pogrozilbym poprawczakiem. Gimbom nie wyjasnisz
35 people like this
co myślisz o płycie saszan i o niej samej ?
Nagrywa dla dzieci, wiec jak dzieci sie ciesza to niech nagrywa. Dla mnie nie ma talentu ale gratuluje I zycze dobrze
44 people like this
Wszystkiego Naaaaajlepszego w dniu chłopaka! ; )  #Pm _ G I Ń ! ♥
Zapraszam 10 marca ;d Dzieki
43 people like this
Krakow zajebiste miasto  Szymcio
Najzajebistsze! Powaznie
45 people like this
chce sie z Toba spotkac w krakowie, jest szansa?
Randka w ciemno
56 people like this
jaki masz telefon?
Zajebisty szajsung. ;d nie no mam dwa telefony
jaki masz telefon?
61 people like this
co ty robisz calymi dniami w PL?
Opieprzam sie I odpisuje idiotom.
-.- Uwierz mam duzo do roboty
50 people like this
Wolisz uprawiać seks z mężczyzną czy z kobietą :)?
W lozku jest ciemno :)
50 people like this
zmieniłeś się po związku z tym całym erykiem
Ludzie sie nie zmieniaja, ludzie sie ucza.
61 people like this
Warto wyjechac do UK?
Jezeli Liczy sie dla ciebie kasa I prostsze życie to tak
57 people like this
Kocham Cie :)
Tyle milosci.
42 people like this
Nie ruchasz juz Eryka?
Ruchac to cie można w pysk
59 people like this
Do spania! XD ( :  ▲ VIP XDD † .₪ ❀⁹ ∞
Bo wy nie chcecie nas wtedy, kiedy my was chcemy. Bo nie ma sensu angażować sie w tak młodym wieku w poważny zwiazek. Wybór należy do ciebie; znajomi, imprezy, zabawy, zero partnerskich problemów czy moze problemy, mniej czasu ze znajomymi, ograniczanie, imprezy pod okiem drugiej połówki? ;D
Do spania! XD ( :
79 people like this
Lubisz sobie wszystko planować, czy raczej żyjesz spontanem? :)  Mr Fenty #zs Damisielek
spontan najciekawszy
46 people like this
mordy śpią? :D  # hsbdllapoxi
mordki się pisze
54 people like this
Hej,Maks czy Ty masz Twittera? Bo jeśli nie, to.. jest trochę dziwna sprawa..  Miśka ;3
38 people like this
W jakiej sieci masz telefon ?  #HV #71 Halina Vagina
orange i play
51 people like this
Jesteś osobą spokojną, czy rozrywkową?  Mr Fenty #zs Damisielek
ja rozrywkowy chłopak :D
47 people like this
Dlaczego stwarzamy kompleksy? Przecież każdy jest idealny na swój sposób.  Bartek :#
jest dobra strona tego ze nie uwazam sie za ideał
103 people like this
Co sądzisz o polskiej scenie muzycznej? : )  ℐℓ#bakPUCIO HENZAP SKURWYSYNY
Mogłaby byc zajebista ale ludzie sprzedają sie dla kasy i narksów a nie dla muzyki
79 people like this