Maks Rutkowski @MaksRutkowskiOfficial
Maks Rutkowski @MaksRutkowskiOfficial
Kraków Kazimierz
Maks Rutkowski, Bloger. Ur. 09.07.1993 r. Jedni za mną przepadają, a drudzy nie. Cenię swoją prywatność i ja ustalam, co jest prywatne. Mam dystans do internetu. Nie jestem gejem, nie interesuje mnie płeć, a osobowość - sapioseksualista Szczerość to u mnie podstawa, nie podoba Ci się coś, to wyjdź
Make a gift

You have to login to ask this user a question.

RSS Report answers
Jak uważasz, co trzeba zrobic zeby Dubiel lub Wawrzyniak lub bosky itp. Odpowiedział na pytanie ? Xd  #J Szymcio
Pocisnąć
65 people like this
powiedz mi Max czy ja jestem chłopakiem w twoim typie czy też nie ( na podstawie mojego aska i wideo które dałem jakieś 4 tygodnie temu )  ARCYKSIĄŻĘ
Nie ;)
64 people like this
ZAPAMIETALES KOGOS SZCZEGOLNIE ZE SPOTKANIA W KRAKOWIE? :3  †Justyna▲
Wiekszosc osób ;)
57 people like this
Jaki gatunek filmu najbardziej lubisz?  #HV #71 Halina Vagina
Horror/psychologiczny
68 people like this
skonstruuj zupę miłości , czyli wymyśl przepis na zupę , którą zaserwujesz chłopakowi na waszej pierwszej randce  ARCYKSIĄŻĘ
Kupa klamstwa, szczypta "niezalezymi" i pol kilo testosteronu
66 people like this
" Kazdy by chcial wiedzieć ile zarabiają ludzie za granica. Ale nikt nie zapyta jak bardzo tęsknią za swoja rodzina.. " moja mama udostepnila zdjęcie z tym cytatem, myslisz, ze to prawda? jak ja to zobaczylam to sie poplakalam :( tak mi brakuje jej czasami  i will catch you if you fall
No to prawda. Jebac kase, bliscy sa cenniejsi
61 people like this
Jesteś ufną osobą, czy raczej nie?  #JNS Idziemy prosto na szczyt.
Ludzie mi ufają
56 people like this
Chce sie z Toba spotkac w Krk. Co mam zrobic?
Trudno tak
52 people like this
Jak ty mogles się kurwix  Pytam cię =D
Szlauf
54 people like this
Jebany pedal  Pytam cię =D
Ask fm wita hahahah co za żenada
54 people like this
Pedał cie w dupe jebal  Pytam cię =D
Płacze Hahahaha
55 people like this
Co jest twoją pasją? ;)  #DBL #W #JM #NC Justyna
Podróżowanie.
90 people like this
On ma juz kogos (podobno).
89 people like this
Jakie jest najgorsze kłamstwo wypowiadane przez człowieka?  #23 PATRYŚ☼
Że kocha
183 people like this
Co polecasz zażyć po "NAJEBANIU się w trzy dupki" haha ;> ? ( 18-stka i te sprawy ) .. Po prostu chyba no zdycham ;C .  #W Karolinka;3 Księżniczka om☢
Duzo wody i prawdziwwej cytryny plus sok pomidorowy
119 people like this
Jakie masz nastawienie do życia?  #HV #71 Halina Vagina
Pozytywne
136 people like this
Można liczyć na serduszko przy ostatniej odp? <3  #A sad8depressed
<3
124 people like this
gdzie najczęściej można spotkać Cię w Krakowie?  ღ GABI PANĐZIA ღ
Prozak, afera, carpe diem, a tak to na Kazimierzu :wolnica, dietla, plac zydowski, Kladka
124 people like this
Poznałaś/eś kogoś ostatnio? :))  #DS. Domi ♥
Tak :D
111 people like this
Wiesz że jesteś piękna ?  Znany z tego że jest znany
Masz problem z odroznianiem płci?
216 people like this
To prawda , że nie chcesz mieszkać w Angli ?  #K #PP Na Zawsze †
A co w tym interesującego? Nie chciałem jechać na stałe
148 people like this
Lubisz spać nago? :)  ㊗㊙
Lubię ;D
138 people like this
Siema , długo musiało mnie tu nie być bo dużo sie wydarzyło , a tak wogóle co tam ? xd  Łukasz$$$kato
U mnie zajebiscie ;D
Siema , długo musiało mnie tu nie być bo dużo sie wydarzyło , a tak wogóle co tam ? xd
158 people like this
Możesz żyć bez facebooka ?  #HV #71 Halina Vagina
Tak
115 people like this
wyprowadzić ci jedynki na spacer ? :)  ㊗㊙
Złamiesz sobie kostki
121 people like this