Maksymilian Rutkowski @MaksRutkowskiOfficial
Ask me a question
RSS answers
Najpierw piszesz, że chcesz SWOJE życie przeżywać sam, a nie z innymi nie znanymi Ci ludźmi, po czym na blogu/asku opisujesz swoje problemy. Zachowujesz się chwilami ja hipokryta, a wiem że nim nie jesteś. ~ Jedna z Twoich czytelniczek do dziś.
Kazdy jest hipokrytą w jakimś stopniu, ale nie przesadzajmy. Widocznie nie znasz celu, po co poruszam takie tematy na blogu. Zagłęb się w to, to znajdziesz ten ważny punkt, dowiesz się dlaczego to robie. Moze nie podoba się to komus, ale dla tych nieznanych mi osob nie bede konczyl swojej 5-letniej dzialalnosci blogerskiej, to bedzie jedynie moja decyzja.
Mozesz tym się odniesc do moich poczatkow, kiedy doslownie opisywalem każdy moj dzien, ale na pewno nie do tego jak jest, od czasu wybicia się sposrod mnostwa innych blogów.
Jestem motywacja dla wielu ludzi i od dzieciaka mialem tyle empatii, by pomagac nawet chorym na bialaczke, ale to jeden z tysiaca przykladow. Wazne jest to że nie mam zlych zamiarow i nikogo nie demoralizuje.
Dzieki za opinie, nastepnym razem proponuje prywatnie napisac i podyskutowac. ;) dobranoc mordzia
6 people like this
tylko czemu znowu mina smutnego dziecka? :(
Bo taki mam wyraz twarzy, jak sie uśmiecham to wygladam jak szczęśliwe dziecko
49 people like this
Jak życie?  ☽ Vampire #nm #c
Zajebiscie. Spełniam swoje marzenia. Sprawdź na blogu wpis
http://maksrutkowski.blogspot.com/2015/03/dreams-come-true.html
Jak życie?
49 people like this
Dasz jakąś nutkę na dziś?
Ktos prosił o ten utwór
36 people like this
najpierw pisałeś " byłem z Kwiatem" ,a teraz już, "przyjaźniłem się z nim".. czyli przyznajesz się, że kłamałeś, że z nim byłeś?
Przyznaje, że powinnaś sie odpierdolic ;)
47 people like this
"nie mieszkam a mieszkałem kiedys" a jednak mieszkasz do tej pory xd z narkotykami też klamiesz żeby mieć pretekst do powrotu na aska i wrzucania spedalonych zdjec? chyba nie masz się z kim dzielić życiem xd
Moj brak komentarza jest wystarczającym komentarzem xd
60 people like this
ile lat musi miec towja dziewczyna?
Najlepiej po emeryturze
91 people like this
Kilku Twoich znajomych twierdzi że mieszkasz pod tym samym adresem co reszta rodziny. Więc mieszkasz czy nie mieszkasz w końcu????????????????
To powiedz im ze sa chujowymi znajomymi skoro pierdololą a gowno wiedza, jeszcze do innych o prywatnym zyciu.
Tak, do poniedziałku tu miesZkam ;)
71 people like this
raz mówisz że nie mieszkasz z rodzicami a jak wracasz po tygodniu to mówisz że mieszkałes do tej pory haha
No to grubo ze nie nie ogarniasz co znaczy ze nie mieszkam a mieszkałem kiedys? Xd
64 people like this
Bóg seksu? A co ma do samopoczucia
Nic xd
66 people like this
Jak się czujesz? c;  † giяℓ gσт α gυи † [JŚ]
Zrob sobie detox na dwa tyg to bedziesz czuć sie tak zajebiscie, że z łatwością wstaniesz o 7 rano i bedzie ci sie chciało zyc. Aktywność fizyczna, zdrowe odżywianie, ograniczanie używek i czujesz sie jak nowonarodzony bóg seksu xd
77 people like this
A ty? Twoja orientacja sie zmieniła? Może ta fobia jest spowodowana tym ze bałeś sie powtórki z Erykiem, nie chciałeś sie zakochać w osobie tej samej płci
To nie jest typowa fobia, po prostu nie przepadam za takim srodowiskiem.
69 people like this
Jaki jest twój typ dziewczyny
Taka, ktora bedzie mnie motywowała i ogarniała ;)
85 people like this
Maksiu co sie z Tobą stało :( zmienileś sie.. ;'x
Zmiany są dobre dla siebie, to ja mam byc szczesliwy i powiem ci szczerze, że jestem ;)
84 people like this
A ty zaprosilbys kogos obcego gdyby ci powiedzial ze nie ma gdzie chwilowo mieszkac
Na swoje mieszkanie tak, ale wczesniej mieszkałem z rodzicami, wiec nie bardzo mogłem
61 people like this
miłego dnia :*:*:*  najlepsza dupa oli w miescie
VIP
miłego dnia :*:*:*
71 people like this
I juz tak w pierwszy dzien kogos poznałeś i zamieszkales z nim?
Tak;D czemu nie
57 people like this
Nie bales sie mieszkac u obcej osoby?
Umiem sie bronić poza tym trzeba ryzykować by przeżyć przygodę
68 people like this
To gdzie przez te kilka tygodni mieszkales?
Poznawalem ludzi a oni mi pomagali.
72 people like this
Jak jechales do londynu to miales tam kogos znajomego , gdzie mogles mieszkac przez pare dni czypoprostu tak pojechales i na miejscu szukales mieszkania? Bo ja planuje wyjazd ale nie mam tam znajomych i nwm co zrobic
Na miejscu szukałem i tak przez kilka tygodni. Nie miałem kasy, pracy, nie znałem terenu, ani za dobrze jezyka.
65 people like this
gdzie pracujesz ?
Jestem gwiazdą porno
113 people like this
Jak samopoczucie? :)  HłeHłe
ide spac. Dzien i wieczor mega udane
77 people like this
rozumiem kwestie pomijania tego tematu, ominięcia, ale osoba która sama była osoba homoseksualna uważa się teraz po części homofobem, to jest czysta hipokryzja, tamten etap minął, ten też minie, człowieku jesteś chory, czyli wszystko co pierdolies na marne, straciłeś szacunek w moich oczach
Xd ok ale nigdy nie byłem homoseksualny
64 people like this
3/4 wpisów na Twoim blogu teraz straciła sens, fundament
Powstanie nowy. Budujemy fundamenty od nowa.
Kiedys zrozumiesz na czym polega budowa
63 people like this
Aż trudno uwierzyć, że Ty, osoba biseksualna (jak sam o sobie mówisz), stałeś się homofobem.
Sa rzeczy I ludzie, ktorzy ciągną nasze zycie na dno.
62 people like this