Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Pełen Chillout Kotku :* @ManiekMktw
Warszawa <3
Snapchat: Bosky1916 FB: https://www.facebook.com/mariusz.kalata.3 Hot 16 <3 LEGIA WARSZAWA ! <3 Insta : http://instagram.com/bosky1916 GG: 51610188
Każda kobieta jest śliczna... Tak Ty też :)
RSS answers
Pamietaj nie każ swoim hlopakom... Boże co to za cebula wsior i burak to pisze to słów brak  Sandra Alfons Procek
Procuś mój obrońca <3
2 people like this
Nie kazda kobieta jest sliczna, twoja matka jest brzydka
Ty masz jakieś urojenia dzieciaku ?
Dobra to jutro dawaj solo na patelni , o 12:00 w samo południe , tylko nie każ swoim hłopakm sie gdzies chowac bo i tak bede obserowwał teren juz od 11:45
teraz dojebałeś jak łysy grzywa o kant kuli ;-) za pewne wiesz gdzie mieszkam więc zapraszam :->
5 people like this
Sieema , Znasz na żywo tego rapera Hubercika ??? Zapoznasz Mnie znim ,proszee ;)
Ulala trycu masz branie XD
Mówilem Ci to nie raz i zawsze mówiles , Kulwa nie wkulwiaj Mnie
Hmm jakoś nie przypominam sb :-D Czekam na Ciebie kotku :-*
2 people like this
Oj maniek masz odważnych anonimów :D
Strasznie XD
JESTES NAJWIEKSZĄ PIZDĄ NA TYM OSIEDLU , ZGRYWASZ KOZAKA A NIE POTRAFISZ WYMAWIAĆ R a na dodatek wyzej srasz niz dupe masz
Groźnie alepowiedz mi to w twarz a wtedy zobaczymy kto jest najwieksza pizda na ośce :-D a od mojej dupy wara :-*
2 people like this
to zdjęcie troche nieaktualne kochanie <3  Sandra Alfons Procek
Cicho bo obserwatorki mi uciekna XD
2 people like this
eeej piczko od kiedy Ty na aska wchodzisz? ;o  Sandra Alfons Procek
Od dzisiaj mały s
2 people like this
Hahah xd  Szalony Blond ;p
Ale ja śmieszny uhuhu XD
1 person likes this
Zdrada...
2 people like this
Czy jesteś zakochany(a)? ‎@wercik16  Weronika z Brazzers :)
#Prywatne
1 person likes this
Mmmm ;)  Szalony Blond ;p
Tylko mnie nie zjedz to nie higieniczne XD
Kanibalizm jest nielegalny XD
1 person likes this
Jesteś suką :)
Ej suczki rarara XD
1 person likes this
Miło było,usuwam konto i pa :)
Nq
1 person likes this
masz dziewczynę?
Nie :-I
1 person likes this
<3  Ola ✿✿
Serduszkooo =D
1 person likes this
Całkiem całkiem :-D
2 people like this
Słuchasz Disco Polo ? XDDD  † †BORZĘCKA††
Szalonaaaa ruda :-D
2 people like this
Spadł już u ciebie śnieg ? :)  † †BORZĘCKA††
Warszawe omina skurwysn :-I
2 people like this
Co tam pakuś ? ;D  Ania Kaflik
Gitaraaa :-D A tam ? :->
2 people like this
kolegujesz sie z paluszeską ?
To jest moja czika <3
1 person likes this
10/10 like ?  marczelo98
LAJKI ŻYCIEM !!!
1 person likes this
Kocham Cie <3  księżniczka Karolinki :*
Grubo :-D
Tylko szkoda że się nie znamy XD
3 people like this
Fakty o mnie :*  ❤ BLONDI ❤
1.Masz na imie Beata :-*
2.Blond włosy :-D
3.Szczupła
4.śliczna :3
Mieszkasz w Wwy
Bardzo Cie lubie :-*
8 people like this