Megan Montaño @MeganMontano
Ask me a question
RSS Report answers
yes u do. be proud cause he's hella cute
Oh are you talking about my nephew? He's only 1 chill.
2 people like this
What that mouth do ?
Drink swag water
6 people like this
bruh your brother is fine af
Bruh I don't have a brother
2 people like this
Would you fuck Vincent
Would u chatafacup
7 people like this
Do you like sparkling or still water?
I like swag water
7 people like this
Going to the football game Friday?
Maybe Idk prolly not
4 people like this
What is the worst gift you have ever received?
I appreciate every gift I get
7 people like this
So when you gonna give Vincent head
The question is , when are YOU anon ?
6 people like this
What is your favorite story your parents told you?
The one where they told me I would fail at life.
7 people like this
Tbh - you're so basic ❤️  
Thx that's the best tbh ever
7 people like this
Tbh// we used to be pretty close but we don't talk anymore. Hmu sometime. You & ya boy are cute thoo  ❤️❤️Haven❤️❤️
Thank you ! & ya sure thing
5 people like this
What is your best feature?
Elbows most def.
10 people like this
Tbh ur gay  justin
i am not young one
3 people like this
Tbh for Likers?
I don't want to jump on the bandwagon
13 people like this
tbh, you DA best homie O.G. but who are you? hmu sometime  Jaden Montano
Ur my sister remember
3 people like this
Tbh your pretty and really chill and you and Vincent too cute  Harley Hardway
Thank you (:
4 people like this
Tbh: Megan I am pretty sure a lot of people do call you by your instgram name in public but what ever hah. But you're like the funniest girl i know ! When i make you laugh in like Geometry i feel good about my self cause some days i think you hate me lol but you're like one of my closest friends !  Spencer Moezzi
I donut hate anybody or dislike anybody lol. But thanks fam
4 people like this
What was going through the mind of the first person who milked a cow?
No one cares.
What was going through the mind of the first person who milked a cow?
5 people like this
you and anabell are pretty hawt  Sierra Loewen
The hawtest*
3 people like this
Tbh, you're one of my favorite people from Alamo like forreal! Haha I will see you at sierras partyyyy! (-:  Sierra Nicole
Aww thanks :') & yasss
3 people like this
Top 5 cutest freshman?
Us two only lol bye
Top 5 cutest freshman?
9 people like this
Are you gonna fuck Vincent
"Alright, whoever's sending this, like , just gtfo"
Are you gonna fuck Vincent
6 people like this
What's your greatest fear?
Getting "left behind" , like in the movie ya.
7 people like this
wyd tonight
Ayyy
wyd tonight
22 people like this
Do you think puppies or kittens are cuter?
Zebras get no love
6 people like this