Megan Montaño @MeganMontano
Ask me a question
RSS Report answers
Can you truly love more than one person?
Ye
1 person likes this
tbh you're so cool and if people don't like you their not living right ( same with spencer ) but you're gorgeous and you're a good kid , you're like a role model duh  Sierra Loewen
Thank you :')
Post a picture of the weather where you are!
Its the same as my messages. Dryy
2 people like this
Tbh I think anon might have a crush on you down there...But we have been friends for ever and have had like every class together! We never hang out out of school like wtf hah hmu! Also you owe me a raspberry lemonade.
U owe ME a rasberry lemonade
4 people like this
youre soo fucking immature
Ok. Thanks. Tell it to my face. Or don't. Either way I still won't give a fuck. I'm going further in my life than a lot of people my age rn
13 people like this
What would be the title of your autobiography?
Thegirlthatnoonelikesbcswag
8 people like this
Do you play an instrument? Which?
The swagaphone
10 people like this
What makes you really nervous?
When idk if someone likes me or not. Like daaaaaaaawg. O & my spanish class
11 people like this
Best friends?
I. D. E. K.
Best friends?
7 people like this
Post a picture of your favorite movie!
Lol I have like 20 movies that count as my favorite "one"
7 people like this
Pap of home screen?
Sry the background is nudes
10 people like this
Post a 360 video of where you are right now!
Idk where I am tho
9 people like this
All I want for Christmas is two fat bitches and two cheeseburgers so the fat bitches can eat the cheeseburgers off each other's titties
Same
10 people like this
What is your favorite type of flower?
Cactuss
10 people like this
tbh thx for making it possible to get me the pink paint last night, were starting off to a great friendship :-) you're chill to hang out with hmu so we can chill more thoo  Jackie Mira
(--: thx & ya I'm not good at hitting ppl up but I can try ok ok
5 people like this
Tbh-my name isn't nick anymore it's Swaggy P (: but sometime doesn't know how text or talk -.-  Nicholas Guerrero
Ok ok lol I'll sc you rn ok? Lmao x)
4 people like this
Pap of kik messages
Sry can't. all I have are nudes from ppl
14 people like this
What's your favorite holiday?
The ones where my parents aren't off with me
12 people like this
jerk.  ShotBlockaSmith✞
I'm confused dawg
3 people like this
AND TIANA !.. tiana is a great friends btw..I know her so well
Guat.
3 people like this
Who is your favorite Star Wars character?
Spongebob
10 people like this
Tbh I don't really know you but I think we've talked once or twice and you seem pretty chill. I really love your clothes . I just do. I'm jealous . And you're super pretty . Hmu:p  Jessica King⚽❤
Hey thanks (: lol & for sure
4 people like this
Do you prefer Instavideo or Vine?
I prefer to have a bae
12 people like this
Tbh- I dont know you either, ive seem you around that hoghschool, & you look cool enough to say hi to. So say hi to me & hi five me some time. high fives are still cool.... right.  Ryan Hays
ya
3 people like this
Tbh- I don't know you, but you're kinda pretty :)  Jarod Johnson
Kindas cool
6 people like this