Merve Alison @MerveTuncel207
Merve Alison @MerveTuncel207
- SWİFTİE - SMİLER - WOLFİAN - KATYCAT
Make a gift
I look over, ask me or ask anyway Fuck Off Bye
RSS Report answers
Taylor dediğin kadının ilk şarkısı ney
sen kimin swiftieliğni sorguluyon amk cocu
nasılsınnn
iyi
naber
iyi
SA
As
1 person likes this
İyi yüzer misin?
Yoo knk ben hep boğluyom ya Yüzmeyi felanmı öğretcen ?
1 person likes this
KAŞAR
Anandan felanmı bassediyon ?
1 person likes this
knk ana sayfa ful sensin bu arada taylor;`a aptal sarışın diyen kız ne içmiş esrar falanmı :D :D :D ASDSD
yolla gelsin knkcm Yolla
1 person likes this
kafam güzel değil asıl senin kafan güzel salak taylor zürafasını mı seviyosn
Sende Haklısın içinde Beyin olmayan kafa güzel olamaz işde napcan
1 person likes this
2 hediyen mi var knk sarılalım
Peki fdsghklgsdg
1 person likes this
Çok iyi bir Swiftie olduğunu düşünüyorum ^_^ <33
Ah Çok Teşekkür Ederim Utandum açıkcası ^^
1 person likes this
taylor aptal sarışının teki selenayla justinin arasını bozmuştu hatırlarsan selenanın doğum gününde taylor sevenler salakıtr
Kafan Güzelmiş Güle Güle kullan knk
1 person likes this
BEBEĞİM OQ DEME
Ne diyim amcık ljassaf
MÖRVE Yİ ÜZEN BENİ DE ÜZER KB BİÇIZ
Öperin ama Açkımcım
1 person likes this
DFSGHLŞGSŞKHLŞDLFKHFSG
Oq
EVD BENNNNNN
Bok Böceğim <333
1 person likes this
AŞKMMMMMMMMMMMMMMMMM
Sena ?
Katy ? Harry ?
Katy ? Harry ?
1 person likes this
karşılıklı yanıt beğenirmisin :)  Resmiye Coşkun
hyr
SELAM.
As
Gözlerin ne renk?
pempee
1 person likes this
ne özledm be mk <3  Emre Alison
Oha mk inanamıyom gerimi döndün lann <333
Çok özledim bee :D <3  Emre Alison
bnde annam bnde <33
kank geri döndüm <3  Emre Alison
yerım lnn <33
ay knkm <3  Emre Alison
Oha mk geri mi geldn <33