michismoser † @MicHiSMoser
bitches ask ;-*
RSS Answers
festivals dieses jahr?
-Nova -electric love -lake und nu ah par soiche klanen sachen
foto mit deinem freund
Italien ❤
foto mit deinem freund
5 people like this
Was tust du im Frühling am liebsten?
Wo hin foan wo Sonne is weil i wohn ja in Oberösterreich und da gibts sowas ned ha ha
2 people like this
wie wars in italien ?
War zwoa 2 Tage schiachs wetta aba dan is eh schön woan :-) Woa supa 😊
was machst du das wochenende?
Italien mit mein Dady seina Freundin und mein Freund 😊❤
1 person likes this
meinung zu ricci und deni ihrn streid?
I finds erbärmlich das die Deni olles auf ask schreibt und so öffentkich macht. Scheiss egal ob des stimmt von da Ricci oda ned will i ah goaned wissn. Aba einfach nur abartig das ma sowas veröffentlicht. Geht keinen was an warum wiso. Aba mir sols egal sein I kenn die Deni eh und so is sie hald tja...
4 people like this
meinung zu denise tudose?
Sie is richtig hübsch keine frage aba mit ihrm charakter bin i ned immer zaumkemma. War aba td moi ah guatlde freindin und sie kann trots allem sehr liab sei :-)
2 people like this
Ich bin mir sicher das du superlieb bist. I find di hübsch und hoff das da weiterhin gut mit dein freund geh wird :))  Elena Haslinger
Danke sehr lieb 😊
aussehen in % für liker?
Ja ehrlich aber
6 people like this
Name auf instagram?
michi_s_moser
instagram video? wo ist das?
Steht eh dabei beim Video :-)
wie lang satz zaum
Seit 6.2. 😊
Wie viel ist da andy grösser wie du?
Ka habs nu nie genau gemessn haha :-) Siagst oba eh ung. am Bild und nu sowos 7cm weg wegn meine Schuhe
machstn?
videos zusamenschneiden 😊
foto von dir und dein freind

foto von dir und dein freind
4 people like this
Katharina Reinhart?
So eine liabe und hübsche mags ganz gern 😊
1 person likes this
Theresa Schafleitner?
Eine meiner besten Freundinen. I habs so gern i kann mit ihr wirklich über alles reden.❤
Theresa Schafleitner?
2 people like this
Laura Wilma Legat?
Eh ganz nett hab aba genau so wenig mit ihr zum duan siags nua manchmoi in Aurach :-)
1 person likes this
Claudia wurzinger?
Is ganz hübsch :-) hab aba ah nix zum doa mit ihr
4 people like this
marcel
Hab kann Kontakt zu erm is aba ah liaba
mayhofer?
Mayrhofer?? Wer??
tudose?
Wir warn moi Freunde
meinung zu dein freund?
Des braucht wer andera ois er eh ned wissn 😊❤