Can Başak. @MostSmile
Can Başak. @MostSmile
İzmir Karşıyaka
16, İzmir/Karşıyaka Kardeşlerim yeter.
Make a gift
KARŞIYAKA <3
RSS Report answers
Seni en çok ne endişelendiriyor?
bilmem
mal mın qardaş
he he
nie - koyuyon
Saane
la bebe
-
kimle çıkıyorsun
kmsle
sevdiğin birisi varmı can
yok
anani sikem
-
aa can sorumu yanıtlamş
aaa
npyn
oturuyom
nerdesin
evde :D
hehehehe
hahahahah
En sevdiğin sohbet konuları nelerdir?
arabalarr♥
video?
sonra
seni seviyom diyip gitmek nasıl bieşey anlatsanıza biras
ne biliyim aq :D
seni seviyorum bebeğim
tamam sev :D
nasılsın aşkım
ne diyon la
En sık hangi internet sitelerini ziyaret ediyorsun?
Face
selam tatlı şey
as
slm tatlı şey
aleyküm selam
sevgilin ya da sevdiğin var mı
yok
altuğ?
öz kardeşim
foto atsana tatlı şey
suan yok
selam kardesimm:))  ∞ Güneşim ∞~ Elif♥Umut ~∞
selamm :)
Meşhurlardan hangisi daha şık?
bilmem
1 person likes this
Herhangi bir şey boyayabilseydin ne boyardın?
hayati :Ddd
1 person likes this