Buse Zengin @MrbNaberbye
Ctrl - Arka plan için.
RSS Report answers
Ama ben seninle sadece kendi zevkim için arkadan ilişki istmeiyorum seni çok uzun zamandır takip ediyorum tapıyorum sana resmne ya
nediyosun olum
sana kanka .dd ?
öyle kanka dgfhjhg
hüseyin?
öz kardes gibii
en çok kimi sevdin
senigfhfghf
Kimdi çıktıgın sizin okuldan mı :D
Snne be slk felan ldskjgfdkgjfd yok be ama suan normal hoslandıgım biri var
Okul temsilciliği oyun kime
sana kanka dfgfdhfd
çok güzelsin lan.
Sagol lan :Dd
1 person likes this
sevgilinin adı?
ayrıldım dfggfhhjg
1 person likes this
anıl erdmm
eskiden değer veriyodum simdi zerre kadar umrumda değil
1 person likes this
gözlerinde cenneti görüyorum?
Gözlerim sadece sevdiğime ayit oyuzden cehennemi gör sen -,-
2 people like this
sana hastayım ya çok güzelsin seninle keşke bir kez arkadan ilişkiye girebilsem dünyalar benim olurdu
böyle sorular sorarak bi bok olunmuyo engellicem daha yazmıcaksın.
2 people like this
sevgilin varmı
evet canımdan cok sevdigim.
2 people like this
hakan cınar ?
eski arkadas
1 person likes this
profil şekil kardeşim
sağol karşim fşldgkşlkhgfh
niye dondurdun ask.fmi
Sanane be fgfjhgkj
Cevaplama
dfgdfgdfg
denizgövercin ?
tanımıyorum
İyi Geceler <3 -Toplu  melih [VeVo] ^^
Sagol dsfdsgfdg
Doğum günün kutlu olsun :)  Furkan (BuLDR)
Dogum gunum 4 ocak yinede hediye icin sagol ya :Dd Vay aq hediye atmıslar bide :Dd
1 person likes this
Çok tatlısın işte :D
Peki sagol
2 people like this
Yani öpüştün ;);)););;););));;););));););));;);)
Lan issizmisin bigit be
2 people like this
NE SORİM
Soru :D
2 people like this
öpüşmedin mi dürüst cevap?
of seni ne ilgilendirir
1 person likes this
ilk ne zaman öpüştün?
Hos yavas
2 people like this
neyse çok da atmıyım soru zaten cvp vermion :D
Veriyorum
2 people like this