ÖzgürYalçın
Latest answers

Emine yagcı ?

malın teki amk :D

View more

Küçükken Seni Nutella Kazanina İten Bendim <3

Yiyip bitirdiler lan bni :D :D

View more

Terbiyesiz Yerler Senii :D <3

Siktir anan sikem :D

View more

Eğer bir gecede multi milyoner olsaydın ne satın alırdın?

Anneni :D

View more

Senin Ooo Amk özo :D

Kadir Kızıl

:D :D

View more

Şu an neredesin?

Ask.fm kuran kişinin anasının amındayım.

View more

Sabahları hazırlanman ne kadar sürer

Bilmiomki amk belli olmuoo :D

View more

özooocukk nbr lan tatlı piç :D

Eyv tatlım amına koyarım senin :D

View more

özooooooooooooooooooooooooooooo

ha yarragımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :D

View more

Hiç hırsızlık yaptın mı?

Hatırlamıorum amk ufakken yapmıs olabilirim :D

View more

Hangi sporla uğraşırsın?

Futbol

View more

En lezzetli yemiş hangisidir?

Yaş Yemiş :D

View more

Gençlik ne zaman biter?

önündeki alet çalışmadıgı zmn amk :D

View more

Beğenen ilk 2 kişinin 7 yanıtını beğenirmisin lütfen kırma ♥

anonimlikten cık bi amk yaa

View more

kaç yaşında milli oldun ?

hahahahahaha ulan olum aklıma neler getirdin yaaa :D :D :D

View more

amına koyma cebine koy

sana koyim olmazmı ? :(

View more

Bir kıza ne tür bir çiçek verirsin?

kaktüs amk :D

View more

ne yawşağ bi adamsan

ulan yavşak bi konusmasını ögren amk

View more

'kürtmüsün

Evet Kürdüm Sen Kesin Türksün Amk

View more

Hangi sihirli kelimeleri biliyorsun?

abra kadabra :D :D :D

View more

merhaba iyi günler :) https://www.facebook.com/pages/yavuz-seLim-koLsuz/358228661078 beğenir misin rica etsem :)) beğenmezsen de canın sağolsun yeter ki tersleme :))

tmm amk böle iste canımı yee :D

View more

Çok paran olması senin için ne kadar önemli?

bilmiomki amk neler var kafamda simdi ooooooo

View more

Takımında En iyi anlaştıgın kişi kimdir ? :D

istedigim zmn herkesle anlasabiliom amk :D

View more

Hangi günü tekrar yaşamak isterdin?

3 agustos cumartesi amk ne gündü bee :D

View more

Loading…