Muhammed Demirel @MuhammedDemirelll
Sorrr ;)
RSS Report answers
Sena nur ??
sena nur kim lan :D
merve ?
canımmm :)
Şımarrrıııım , ne problemii :D
demi bitanemsinn :D
Yalın severmisin :)
severimde dinlemem :D
Şu an neredesin?
evdeyim
senden hoşlanıyorum <3
oda guzelmis anonim bnd senddn
1 person likes this
kimle çıkıyon ;)
kimseyle
okul nasıl :)
kolay degill .s
Sana kim anonim olarak soru sorduğunu anla ;d ask-korsan. eu ;d
derkene la bn ne bilim kerametimmi var :D
En sevdiğin koku hangisidir?
gul kokusu
Senin üzerinde en olumlu etkiyi kim bıraktı?
ogretmenlerim .
Partilere ne sıklıkla gidersin?
hiçç :D
1 person likes this
yoo gülsen yada düzgün dursan daha yakışıklı çıkarsın sadece :)
Ben fotoda gulemem cok nadir :D
1 person likes this
bak su elınde gul olan resimde iyisin mesela
Tamam bi arada onu profil yaparim
1 person likes this
resimde puttan bile daha putsun :D zaaa
Karnin agiridi heralde vazifenmi mk yaratigi ?
1 person likes this
sen tam bir evcilleştirilmemiş öküzsün mall
Malın altında kal !
1 person likes this
İnsanlarının başkalarına söylediği en popüler yalan nedir?
yalan söylemek insan işi değildir.
Ülkende yaşamanın en güzel yanı nedir?
kendi vatanım olması :)
simdi seniişletsem rezil olursun en ıyısı ortaya cıkmakta fayda vvar :D  Gökhan Altındağ
allahım yarabbim yav :D
o kim abi? :D
kimsin ? o.O
1 person likes this
kimle cıkıyosun :D
Vazifenmi ?
1 person likes this
Neyi özlüyorsun?
onu özlüyorum :(
hıhıı tamam bana ne :D
evet öyle :D
sevgilin kaç yaşında :D ?
sanane lan sevgilimden ? o.O
sevgilinin en çok hangi özelliğini seviyosun ?
benimle buluşmak için çoğu seyi göze almasını :D <3