Münevver Günaylı @MunevverGunayl
Münevver Günaylı @MunevverGunayl
Denizli
Terbiye sınırını aşan hakaret vb sorular boşuna sormayın cevaplamıyorum anca kendi egonuzu tatmin edersiniz milletin düşüncesi beni ilgilendirmez
Make a gift
İnsanlar Gözlerinde Büyüttüklerini Sözleriyle Küçültmeye Çalışırlar .
RSS Report answers
Oraya buraya sexi fotoğraflar atıyosun ama erkeklerin sadece vücudunu istemesini sağlıyosun bir sex nesnesi olarak yani bence bu yüzden uzun ilişkin biraz zor olur. neyse bunları niye söyledim bilmiyorum ahah :D ha beni seni kıskanan bi kız falan sanma erkeğim yani seni kıskanamam aman çok uzadı :D
Aslında uzun uzun açıklamalar yapıp senin laflarının verebilirdim ama burağın ikinci hatta ilk ilişkim sayıldığını ve pazar günü 1. Yılımız olucağını söylememin yeterli hatta fazla bile olduğunu düşünüyorum
3 people like this
burakla çıkıyo musunuz şuanda ?
Evet
aylık ne kadar tl yüklüyon :ddd
110 :d
1 person likes this
çok tatlısın la
:dd
canım yaa çok tatlısın
Eyw cnm
eylül yarbayla yakın mısın
Kankm
Seni bugün forumda gördüm fotoğraftakilere hiç benzetemedim
Evet çok tipsizdims ndjddn
seninle yakından tanısma ihtimalim var mı acaba müno çok iyi birisin galiba. tanımak istiyorum seni.
Maalesef
1 person likes this
ÇIKIIŞA GEL KIZIM
Geliyim cierm
2 people like this
Sana aşkm desem olur mu sırf bu zübbe buraga inat
Komikmi
1 person likes this
çok iyi bi kızsın ya yakından tanımıyorum ama sana kanım çok ısındı
^_^
1 person likes this
ayşin ? uğurdan tanıyormusun?
Hayır
1 person likes this
boyun ve kilon fiziğini çok kıskanıyom
Eyw cnm
2 people like this
Burak saf mı ya senin gibi afeti bulmuş burun kıvrıyo ben olsam çoktan benim karım olmuştun nikah düğün bir arada olmuştu:-):-)
Burak burunmu kıvırıyo :D
BOYUN KAAAAAÇ CM? GÖR DİYE BUYUK YAZIYOM
164
2 people like this
Miss Turkeye katılmalısın
Yok artık
1 person likes this
Çok iyi kalpli ve güzel kızsın seni gerçekten seven birisini seçmelisin
Burak doğru seçim o zman
1 person likes this
burakla nasıl gülüm
İyi canım
1 person likes this
Dans becerini 1 (çok kötü) ile 10 (çok iyi) arasında değerlendir
10 süper oryantal yaparım sjsjsj
1 person likes this
Bir kıza sexi sin demek kötü mu ?
Yo
3 people like this
Barıştınız mı off ya off
Ayrıldık sevinebilirsin djdjj
2 people like this
neden ayrıldın ki
Barstk :d
1 person likes this
Sen niye bu kadar çok güzelsin maşallah ;) :)
Teşekkür ederimmm
1 person likes this
özlem albayrak?
Tanımıorm
2 people like this
Seni çok seviyorum. Geri dön bana
Kimsn sjsbbs
3 people like this