Nihat Kaya @NikooFb
Nihat Kaya @NikooFb
Yaaaş 16 , boy 1.80 küsür :D Rap dinleyen insan benim için 18616336521 adım öndedir. http://www.youtube.com/watch?v=ChNuorTH6-c :D Bide Tek Sevda Kanaryaa <3
Make a gift
Başını öne eğme aldırma Fener Çook yakında güneşli günler <3
RSS Report answers
Öpüldün tatlı şeyy :**
sendeee <3333
1 person likes this
:***
:***
1 person likes this
Hasretim ben sana delii gibi hasretimm:*
tamam
1 person likes this
castın biber hayranıymışsın saçından belliydi
hssktr saçlarımı kestiriyom amk
1 person likes this
Ne kadar sık gülümsersin?
gulmeden duramam :D
1 person likes this
lan aq atsana hakanın selfiyi
haftasonuu amk ne sabırsızsınııız
1 person likes this
kardelen mi gökçe mi
sorman hataaaa :D
1 person likes this
pisikletle mi :O saat kaş gibi ?
bılmiyoom
1 person likes this
tayfa bölünüyoooorr :D
uza veleed
1 person likes this
malalr o hediye doğum günüde geliyo ask fm den
mantıklıı
1 person likes this
kuzenler diyorum çok tatlılar :D sizin ailede kesin genetik amk
saool
1 person likes this
kapalılar ama yakışmış :D anan gapalımı
heee
KES LAN SÜRTÜK
:zd
telefonunu aldınmı
yarıın :(
truva çorum ?
efsaneee :D
hande yeneri çok sevdiini duydum doğrumu acaba ?
yalanhabeer
oqq ne la
oqq
la amk ask.fm gönderiyo hediyeyii :Dddddddd
hic dusunmedım la bunu :Dd
ne mal adamsın kıza başkası kaptı demi
yooooo
hani ya hakanın selfie
haftasonu teli almadm dahaa
bide kendi sormamaış gibi yapıyo Allaın kezosu
:D
hani birinden hoşlanıyodun sen yere bahan yürek yahansın aklın sıra bizi gandırıyooooon hoşlanmıyom diye gerçi hoşlansanda bişey olmuyo çok güzel saklamayı baaşrıyon helal ossun goçum
eyvallah bacı :D
benim adima salak sacma seyler yazmayin lan ne tur bi manyaksiniz cok mu tatmin oluyosunuz benim adima konusunca?
--
Gökçe bn senin........ nihatcıımın yanında küfür etmiycem:*
oqq