Oğuzhan Daştan @OguzhanDastan806
Oğuzhan Daştan @OguzhanDastan806
İstanbul/Kaynarca
Futbol İs my Life <3 Galatasaray'ım Herşeyim <3 Ronaldo <3
Make a gift
İstediğini Sor .. :D
RSS Report answers
Aşk ne kadar sürer?
Aşkın kahramanlarına bağlı ;)
İnat ettirme istersen :D  Gülfidan :))
Tamam twittera gel
8. sınıf bitene kadar kapalı olacak facem bebem :D  Gülfidan :))
Ins canim ya .d
Facemi açmam için bir neden söyle :D  Gülfidan :))
Twitterdan zor oluyo aq hshsj
Karşılığını alıyorsun kanka :D Twittera gel :D  Gülfidan :))
giremem olum faceni aç aq :DSA
Tabi çok değer vericen göt :D  Gülfidan :))
ahaha :D
Gülfidan Demirbilek ?
En Çok değer verdiğim kardeşlerimden birisi :D
1 person likes this
Selina ? :D
Arkadaş whatsaptan felan konuşuyoruz :DSA
1 person likes this
ne sorsam :DS  Fatma Nur :))
Ne bilem aq
1 person likes this
İyi yüzer misin?
Eh iste :D
1 person likes this
Hangi resminle gurur duyuyorsun?
Hepsiyle :)
1 person likes this
ilk sevgilinin adı?
-
1 person likes this
Merve YUCA?
Kardeşim dediğim sayılı kişiler arasında yerin bende çok farklı ;))
2 people like this
Kusursuz bir hafta sonu nasıl başlamalı?
Güzel bir uyku bitimi .s
1 person likes this
Ne sıklıkla kahve içersin?
-
Ne tür müzikler seni sakinleştirir?
Karadeniz .
Yılın en sevdiğin ayı hangisidir?
Mayıs
Çok kitap okumalı mıyız?
-
arka plan ??
Buyur :)
arka plan ??
fatma nur toprak ?
Fatmanurum kardeşim çok seviyorum seni o da biliyo bunu :)) Onun en değer verdiği erkekmişim ben pek inanmıyom ama olsun ahahajaj Çünkü benden çok başkalarına mesaj atıyo .sss Olsun onun varlığı yeter beni sinemaya götürcek karşimm o ısmarlıcak ben fakirim çünkü amkk .ss daha hangi filme gitceğimize karar veremedik ama korku olabilir, beni kıskandırmasa iyi kız aslında .ss Bi kere facesine girdim erkeklere mesaj atmıştım ahhahaja neyse kardeşim benden bu kadr önemli olan seni seviyorum yeter <33 Ve bu yazımı güzel bir sözle süslemek istiyorum ;)
Gönlüme Prenses, Ne Cebime Para isterim. Ne Arkama insan. Hepsine Rest, BEN KARDEŞLERİMİ İSTERİM… Bu kadarr !
1 person likes this
Çocukken hep sahip olmak istediğin ama sahip olamadığın şey nedir?
-
2 people like this
Bir kadının asla yapmaması gereken bir şey nedir?
Yalan söylemek .
2 people like this
En son içtiğin şey neydi?
Çay -,-
4 people like this
Bundan sonra ilk öpeceğin kişi kim olacak?
-
İlk öpüştüğünde kaç yaşındaydın?
O kadar yavşak değilim ;)