Oğuzhan Taşkıran @OguzhanTaskran240
Ask me a question
RSS Report answers
En sevdiğin kız kardeşin ??
ayrım yapam ki bilge gamze irem
en iyi 2 kankini sormuşklar sende mehmetcan kemalay kankim değilde kardeşim bunlar. yazmışsın mk tugay berkay nerde
kemal le mehmet benim 13 yıldır kardeşim onlardan daha önce ondan
sevgilin var mı
var
kaşar sikicem seni dikkatli ol sen kodumun apaçisi
bunu yazmaya götün var bari anonimden de çık
sevgiline ne almayı dusunuyosun
bilmiyorum
en iyi 2 kankin
mehmetcan kemalay kankim değilde kardeşim bunlar
napan knk
hiç
beğendiğin en güzel 2 arkadaşın kim ?
nasıl beğendiğim ?
seni çok seviyorum canımmmmm sevgilin var mı?
var sevgilim
Naber kanka
iyiyim de anonimden çıksan bi D:
Selam güzel Bağğğyannnn
slm cnm.s :D
güzel dediğin var mı en azından :D
anlamadım :/
Oldurcem lan sni bekle sen bekle
tmm cnm .s :D
sevgilin varmı yada sevdiğin
yok desem ne olcak
Gökberk Aktürk :D
kardeşim
anladık biz cemreyi seviyosun
aynen cnısı
Kardeşim ben sana bişi söylesem anonim olarak yazmam oke :D boşver çoluk çocuklar eğlensin takma kardeşim .  özgür çurgatay
tamam yavrum
Kardeşlerinden kimlerle çıkmazdın
kardeşlerimle çıkmam ki
1 person likes this
Merveyle kanka bana ayarla -BAK BUNU CİDDEN CEVAPLAMA SIKERIM
siktir git kimsin lan sen
kanka kim lan bu yaraksız mk benim adıma konuşuyo ?  özgür çurgatay
bilmiyom
Cidden kanka bi konuşsana
kimle
Yav siktir git amk cevaplama dedık dımı
AS:Das:DasD:AS ibnelık bedava AS:DAS
Özgür üm kanka cevaplama :D k,mdfj
allah belanı vermesin özgür D:ASDAS
Cemre göçhana aşıksın dimi :D K,Jxhsahs
öle bişimi dedim
Niye öyle dedin haa tamam güzel değil demekki :D
sen kimsin ki ayarlıyım