Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
★ • ·٠ · Oğuz Dursun @OgzDrsN
Çorum
BE HEY DÜRZÜ esir iken mümkün mudur ibadet? yatıp kalkıp Atatürk e dua et. senin gibi dürzülerin yüzünden, dininden de soğuyacak bu millet. işgaldeki hali sakin unutma, Atatürk e dil uzatma sebepsiz. sen anandan yine çıkardın amma, baban kimdi bilemezdin
Kanına cahillik ruhuna fakirlik işlemiş mk . #EGONUZUSİKİYİM#
RSS answers
Şu andaki evinde kaç yıldan beri oturuyorsun?
18
nasil bi sevgili sitersin ?  Melisa - Meli ♥
Kıvırcık saclı mavi gözlü ^^
En son dinlediğin şarkı hangisi
Teoman dinliyorum bu aralar
Kızlara en çok yakışan saç modeli hangisi?
uzun olsunda nasıl olursa olsun mk
cıplak foto at
Hay mk belamisın :D
1 person likes this
05465464646 bu numarayı arasana :Dd arayınca korkutuyormuş ben dabbe felan diyomus dfgdgdfg merak ettim sen aradın mı hiç? aradıysan ne dedi? :d hiç denemediysen dene sonra cevapla bunu :D
Aradim mk yok boyle ni numara :D
sex fotosu atsana :D
Lan siktir git :D
BOYDAN FOTO ?
Facede var ugrastirma .d
I miss you.
Bendeee
çook değerlisiiin :3  ▲♕ meliis.simgee ^^ ♥▲∆♕
Sendee :D
2 people like this
en yakın erkek arkadasıım yeni bi kızla tanıstıı ve onunla konusurken benii fazla takmıyoo ne yapabiliriim :(
Git bi kenara otur unutmaya calis mk yapacak biseyin kalmamis :D
seni çok özledim.
bende .s
1 person likes this
naabersin  Melisa - Meli ♥
iyi yaa sen naberrsin
@  Mehtap Ş.
Saclar baslarr .d
Gerçekten birden fazla kişiyi sevebilir misin?
Oyle genis birisi degilim
götten sikcem seni :D
Amk gotcusu :D ne pic adamsiniz lan :D
En iyi tatil yapma yeri neresi?
Denizin oldugu her yerde tatil yapilir mk .d
1 person likes this
0542 514 48 60 arayın yada mesaj atın
neden ?
1 person likes this
İlla ki uzun uzun cümleler mi kurmalıyım seni özledim diye? Ben uzun uzun suskunluklarda sana ölüyorum, yetmez mi?
yeter
1 person likes this
Hiç tenis oynadın mı?
masasında evet :D
1 person likes this
Karadeniz şarkısı önersenee? :d karadeniz sarkıları bir baskaaa
yudum - esmesun ayruluk
1 person likes this
Cınımm napıon ya .s :D  Sümeyra Elik
mizik dinliyim cınım yaa .d sen napıyon :D d
2 people like this
gunaydin ♥  Melisa - Meli ♥
Gunaydnn
2 people like this
İYİ AKŞAMLAR :)) :dSSDS:  Mehtap Ş.
iyi akşamalrr sjsjs
3 people like this
iyi akşamlar  →"Rabia"←[♡]
iyi akşamlarr
1 person likes this