Okan Ateş @OkanAtes
Okan Ateş @OkanAtes
♥ Beşiktaşş ♥
♥♥İREM ES♥♥ ♥♥İREM ES♥♥ ♥♥İREM ES♥♥
Make a gift
♥♥İREM ES♥♥
RSS Report answers
iremden istediğn 5 şeyy
kalbi :D
3 people like this
Çok Yakışıklısın Beybisi.: A:SdA:SDA:SdA:SdA:sdA:SD  Ahmet Aslan (✔)
saol canısıı :D
1 person likes this
Tatlı ve yakısıklısın :)
yavsama
5 people like this
SİKTİR GİT PEZO  Yusuf Arca
siktir lan pezo
2 people like this
iremi tek kelimeyle anlatsna
HERŞEYİMM
2 people like this
Yaşadığın şehre turistleri çeken nedir?
ne bilim mmk :D
1 person likes this
iPhone için Ask.fm uygulaman yüklü mü?
iphone değil s4 ama yüklü :D
Evet benim irem :D seni çoookkk seviyorum aşkım
yuru lan :D
1 person likes this
yok lan ben değildim ama çok seviyorum nah bırakırım seni :D  Okanınpiremsesi
<3 <3
sence senden ayrılır mı
ayrilmaz
1 person likes this
iremin en sevdiğin huyu?
kiskanmasi
3 people like this
Aşkım ben seni çok seviyorum senden asla ayrılmıycam <33333
irem senmisinn :D
1 person likes this
Eğer o senden ayrılırsa ona ne dersin
bilmiyorum
Biliyomusun siz büyüyünce eğer ayrılmazsanız evlenirsiniz çünkü herkes ole sizde onlardan birisinizdir umarum
insallah
2 people like this
Eğer ireme bir erkek ole yapmak istese ve sen görsen irem ağlıyo Olsa napardın ???
o cocuga yazik olur
2 people like this
Hanı bazı erkekler vardır.Kızların orasını burasını eller yatmak ıster öpüşmek ıster sen yaptınmı hıc? Deiştim ya hani sana sende hayır dedin peki yapmak istermisin
istemedim
2 people like this
Hanı bazı erkekler vardır.Kızların orasını burasını eller yatmak ıster öpüşmek ıster sen yaptınmı hıc?
hayir
2 people like this
oha amk
:)
2 people like this
Iremle kaç ayrı çıkıyorsunuz ?
5
2 people like this
üzgünsünüz sanki birazda sinirliiii
yoo
iremedede sendede büyük değişiklik varrr .
nasil bi degisiklik
tamam da aq ne tersliyon?
terslemedim mk
merak ettim ama yoksa ayrıldınız mı :O :X
ayrilmadik
neden atmıyorsun???
niye atiyim
2 people like this
neden
niye atiyim
2 people like this