neymiss @Ola122122
.
RSS Report answers
jak minął dzien ? =)  Znasz jom pytam sie znasz jom
całkiem chujowo ;)
1 person likes this
5 like dla 3 pierwszych osób?
Wypierdalac
1 person likes this
plany na dziś ?=)
Oglądam Jak rozpętałem XXXVII wojnę światową
1 person likes this
Walczysz o to na czym Ci zależy?  Znasz jom pytam sie znasz jom
Walczysz o to na czym Ci zależy?
4 people like this
Miłego dnia życzę :)  Endriu :)
Dziękuje i nawzajeem ;>
4 people like this
plany na dziś ? =)  Znasz jom pytam sie znasz jom
to sie jeszcze zobaczyy :p
2 people like this
Ulubiona piosenka? ;)  Znasz jom pytam sie znasz jom
NIE MAM ULUBIONEJ
2 people like this
<3 śliczna  KRYSTIANEK
:)
1 person likes this
Jakie plany na wieczór ?  Bartłomiej Kołcz
siedzenie w domq
3 people like this
co trzeba zrobic,żeby zdobyc Twoje zaufanie ? ;)  Znasz jom pytam sie znasz jom
Oj strasznie dużo ;)
1 person likes this
co tam?
podawajcie jakies fajne tumblre
18 people like this
jaką masz samoocene ? ;)  Znasz jom pytam sie znasz jom
niska
11 people like this
Jak radzisz sobie z problemami? :) - * obserwowani * :)  †. DarkFlower .†
nie radzę
19 people like this
uważasz że życie w samotności jest fajne ?  Znasz jom pytam sie znasz jom
no pewnie ma jakieś swoje dobre strony ;)
17 people like this
co sądzisz o samookaleczaniu sie?  Znasz jom pytam sie znasz jom
low
11 people like this
na co masz ochote? ;)  Znasz jom pytam sie znasz jom
if you know what i mean XD
7 people like this
jak mijają wakacje ? ;)  Znasz jom pytam sie znasz jom
źle
6 people like this
Yeey nie spisz XD  Kamila. #SzΔ #SS
nom
20 people like this
Milego wieczorku ;* :)  †. DarkFlower .†
smutno
15 people like this
słodkich snów <3  #Frejdzia #RF #wiś
nie będą słodkie :)
18 people like this
Patrycja jest wspaniala cnie? Buziak  Patrycja
kocham Pati
tak bardzo szkoda, że juz nie bedziemy razem w klasie ;c
14 people like this
Miłego wieczorku(:  ♛ ♡Księżniczka na białym koniu
wieczory nie mogą być miłe.
15 people like this
Jaką polecasz piosenkę na dziś ?:)  ♛ ♡Księżniczka na białym koniu
15 people like this