.:GruByyy:. Oluś :3 @Oleeeeeek12
Pytaaaaaać :*****
RSS Report answers
o jezu hahahah xD  delminos
hahaha
1 person likes this
OBSERWUJE CIE XD (wysylam to ,,pytanie'' kazdej osobie ktora obserwuje)
:D anonim zawsze spoko
1 person likes this
wybaczam :(  delminos
:D
1 person likes this
tak mało? :(  delminos
wróciłem z treningu jak by mi sie chcialo zrobil bym 60
2 people like this
oKi  ✌ANTEK✌
hehszky
1 person likes this
ej ja też chce fakty  delminos
1.Weronika
2.Rabiega
3.Ładna
4.Bardzo
5.Wielka
6.Bardzo
7.6b
8.SP 10
9.Wkurza cie jak mowie menda
10.Nwm czy mnie lubisz
11.Masz siostre
12.Dominike
13.Nie chce mi sie juz ;D
14.Naprawde
15.Papa :*
2 people like this
Oleś widze jakieś miłości powstają?  ✌ANTEK✌
niet to moja bfff
1 person likes this
A hahahahahahahahahaah serio? Xd  ska? ;)
nooooo
1 person likes this
Twoja mama mnie podziwia? Xd  ska? ;)
ze jak sie przewracasz to wstajesz i biegniesz dalej :D
1 person likes this
to dobrze
hehe
2 people like this
Gdzie jest najlepiej spędzić wakacje?
w Chorwacji
2 people like this
-,- ^-^  delminos
juz nie bede
2 people like this
-,-  delminos
-_-
2 people like this
ile faktów o mnie dasz rade napisać :)?  ska? ;)
Duzo
1.Marta
2.Berczyńska
3.Moja i Michala
4.Nie gumki i rabiegi
5.Kocham cie
6.Tak bardzo
7.Dobrze o tym wiesz
8.Lubisz moja legitymacje
9.Robisz mi całe sprawdziany
10.Jestes wielka
11.A ja niski
12.Dlaczego tak jest ?
13.Ładna
14.Bardzo
15.Piekna
16.Wiesz za jakimi osobami z klasy nie przepadam
17.Masz identyczne zdanie o tym
18.No chyba mnie lubisz
19.Uwielbiam twoje wloski
20.Filip tez
21.Chyba cie to denerwuje
22.Przepraszam :D
23.Jestes Najlepszą dziewczyną z klasy <3333
24.Kazdy tak uwaza
25.Nawet seweryn
26.Ładnie śpiewasz
27.Religia
28.Gorący
29. Myryryryryryr
30.Jezu juz 30 lol
31.Lubisz moje wlosy
32.Grasz na skrzypcach
33.Moja mama cie podziwia
34.Ja również
35.Dobrze grasz w ręczną
36.Mowisz ze masz twarde włosy
38.Są kochane
39.Bardzo
40.Powtarzam to setny raz jestes piekna
41.Dobrze o tym wiesz
42.Ja jestem brzydki nie ty
43.Żmija
44.Rysowalas mi serduszka na mojej ręce
45.Mój zeszyt od reli jest ladny dzięki tobie
46.Tylko dzieki tobie
47.Pisalas do mnie ze mnie kochasz
48.Gurba nie wazne ciiii
49.Zadalas zebym dal ci fakty około 20 min temu
50.Mowisz ze masz rude wlosy
51.Białecki
52.Twoje rozmowy na fb
53.Nie mam fb nie mamy gdzie pisac
54.U ciebie moge szukac wsparcia
55.Bardzo cie kocham
56.Wiadomo jak
57.Niedlugo bedzie gimbaza
58.Idziesz do 4 meeee :(((((
59.No iiii
60.Koniec kochana
ile faktów o mnie dasz rade napisać :)?
3 people like this
ale kurwa czemu menda? -,-  delminos
nwm przepraszam
2 people like this
czm menda? -,-  delminos
nwm ahhaahahh bo jestes taka wysoka a ja nizutki
2 people like this
o co Ci dzisiaj chodziło w szkole?  delminos
dobre pytanie
3 people like this
Fakty jak sialala XD. ‎@MajaSadocha to jeszcze nie moja dziewczyna :'--)  ♥ kαjmell ツ
Heheszky
3 people like this
fakty o mnie rudy XDD  ♥ kαjmell ツ
1.Smerdzi
2.Bardzo
3.Rudy
4.Ostro
5.Gruby
6.Głupi
7. A teraz na serio
8.Fajny
9.Ma dziewczyne
10.Krecik
11.kolega krystiana
12.hmm
13.hmm
14/ nwm
3 people like this
Kocham <33333  ska? ;)
Ja cb również
5 people like this
phi  delminos
ehehe
4 people like this
:c  delminos
hehe
4 people like this
czm mnie bijesz w szkole? :c  delminos
MUKAAA ^^^
3 people like this
Olek ty uzywasz snapa bo nwm czy zdjecia Ci wysyłać ¯\_(ツ)_/¯  ✌ANTEK✌
TA
3 people like this
fakciki poprosze xd  ♥♥Kamila✌✌
nie chce mi ise
3 people like this