Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Ömer Işık @OmerIskk
Bi bitmediniz aq :D
RSS answers
Mal ömeeer :Ddd
noldu soktugum
selam :Dd #CANIMSIKILDI  ilayda üzülmez∞ [F.B.I]
:D as
1 person likes this
டு İLK 10 ? [ 2 Yanıt + Takip ] ♥  ♣ Meto ☾✮
Helesukur kardesım 3:)
12 people like this
Aynen ole zhdjdj ee hayat nasıl :Ddd sevgilin warmi???
Sananee yarram :D
4 people like this
esra arı ?
kardesın dıbı
4 people like this
Fazla merak iyi degildir canee :Dd
alla alla
4 people like this
naber
sanane amk
5 people like this
Naocan benim kim oldugumu amk :D
merak ettım amk :D
2 people like this
İyi Akşamlar :)  ilayda üzülmez∞ [F.B.I]
Sanada
Gökyüzü neden mavi?
Lacivert amk
Tamam kanka ugrarim sbdbdb :Ddd sen yeterki iste .dD
kımsın lan :D
Napiyon kanka :Ddd
iyi reyız arada ugra ya :D sıkılıyom
Ömerr :Ddd
he
İyi aksamlar kardesimm :)  #S'erhat
SAnada cane
#İlk 1O ? [4Yanıt+Takip] ?  Aleyna Şeker ♥
temam:D
lan yaragam :D  YILMAZ. #SARIII
olusunu sıktıgım
İyi Akşamlar =)  ScorPion ✔ [Geri Dönüş] ✔
sanada
Selamun Aleyküm :)  Aleyna Şeker ♥
Aleykum selam
Vermeyi mi almayı mı tercih edersin?
:D bu sorular cok degısık
1 ile 10 arasındaki ölçek üzerinde, ne kadar garipsin?
1000000
Şimdiye kadar aldığın en kötü hediye neydi?
Ben adam akıllı hediye aldıgımı hatırlamıyom qnq
Takibe aldim bak unutma :D  #S'erhat
tamam :d
İlk 10 son 3 yanıt ?  #S'erhat
olur
6 people like this
-  Ömer Işık
Yanıtladıgım soru 900 old.s
uniaaaaaa :D
Ne var Olaa 3:))