Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Onur Şimşek @OnurSimsek719
Bana soru sor
RSS answers
Naberr :D
iyidir eyvallah :D
8 people like this
sametin sevdigi biri var mı:)
yok :D
7 people like this
şuan biri var mııı/??iütkümütöe
var
6 people like this
şuan varmı birileri?
yok
8 people like this
basmısım amino asiti taş gibiyim başkan seviliyosun .***
hooba ::DDDD FALAN FİLAN
6 people like this
Sena şeker-Cansu Akyüz????????
muhteşem ikili :D:D:D
4 people like this
Her sabah seni ne uyandırır?
kahrolasıca okul :/
2 people like this
Guzel olanlarin ismini soylesene
sen
Okulun onbirlerii ?
ee o.O
3 people like this
719 okul numaranmi
hayır
2 people like this
Şu anda hangi renk çorap giyiyorsun?
siyah :o
2 people like this
gaye aleyna kurt?
okuldan
1 person likes this
Onur yaşıyon mu ?
HEE :D
2 people like this
selam canım tanısalımmı onurcuum :)
siye serseri ;DDD
2 people like this
naber :D  AYŞE
İİ SHEN?? :Dd:ADfasf
2 people like this
SA TANIŞALIMMI .D.D:d..d:D:d:  AYŞE
as cnm tnslm :D:D:DD:D
3 people like this
o nevrayı sevmedım tatlıs sdfghjklşi
napiyim afsdgşkl
3 people like this
yok artık baya unutkan olmussun :D
he ya :/
2 people like this
götun mu kalktı onur sadfghjklşi kım kaldırmıs lan amk guldum sdfghjklşi
varlıgım birilerini rahatsız ediyo galiba o yuzden burdan laf yapıp kotulemeye calısıyo ki benim nasıl biri oldugumu bilen biliyo zaten aldırmıyorum cevaplamazdım onuda korktu sanmasın diye :DDD
sizde arkadaş olmayın tekrar çıkın o zaman panpiş
geçmişe geçmiş olaa asdfsdfgl
1 person likes this
yeşil gözlu arkadasların var mı desem kım oldugumu tahmın edebılır mısın asdfghjklşi,
aklıma gebzeli çiço geldi ama kim oldugunu bilemem tabiiki :DDD
onur
efenim :))))
1 person likes this
nevra dogan?*
eski sevgilim ama şimdi arkadasız simdi dersiniz eski sevgiliden arkadas olunmaz ama arkadasız iste ;)
elbet seni pendikte yakalıcam aslan öyle okulda götün başın kalkıyor ya indiricem sen rahat ol :)
kendi semtimde benimi indireceksin aslanım hadi bakalım :))))))))
Nedir bu boşver ya mevzusu senalar falan?
bızım aramızda gecen komik bi an boşver ;)