Demet Özdemir @OzdemrDmt
Merak Ettiklerin ?
RSS answers
İlk 34 ♥ [Takip+3Yanıt] ?  Abdullah TRNG
İlk 34 ♥ [Takip+3Yanıt] ?
39 people like this
çağatay link varmı sende
‎@Ulusooy1
Dmet abla kafayi yedi :)  Sueda başak
Yoo şakalaşıyoruz biz D:dD
Çok güzelsin :*  burcu özmutlu
Teşekkürler
selamm ablam iyi akşamlarr  Şaziye Şahin murat boz
İyi akşamlar
Bişey sorucam? :D -Yntlama  Deniz Baysal.
İlk 33 ♥ [Takip+3Yanıt] ?  Abdullah TRNG
İlk 33 ♥ [Takip+3Yanıt] ?
14 people like this
@  Abdullah TRNG
Gözlerimle sana gülen papatyalar getirdim.
19 people like this
Güzellik en güzel fotonu atarmisin ?  burcu özmutlu
Güzellik en güzel fotonu atarmisin ?
10 people like this
slmmnnn
Selam
1 person likes this
İyi beybi seen  Özge Gürel
İyiyim askıım
3 people like this
son 4 yanıtımı beğenir misin ?  #Hidayet ๏̯͡๏ ♥ ㋡♛#☆❥(♛)(✔)
Yanıtlara el at D:DD
1 person likes this
Kanka arka oldu muu  Zeynep Bastık
Olmuş knkm :*
2 people like this
Kendisi güzeller guzeliiim
-
13 people like this
Tbi  Özge Gürel
Naber yavru
4 people like this
iyiki varsn meleğim seni çok seviyorum  Zeynep Tüysüz
Oy canımsın :D
4 people like this
demettttt cok sekersın
Teşekkürler.
2 people like this
Takiptesin .d  Selen Cebeci [✔]
Sağol :D
1 person likes this
Ozledim...  Özge Gürel
Bende özlediim..
1 person likes this
erkekler papatya sevmes öyle erkek bulsam zaten kacırmam
Her erkek aynı değildir
İlk 33 ♥ [Takip+3Yanıt] ?  Abdullah TRNG
İlk 33 ♥ [Takip+3Yanıt] ?
61 people like this
doğrular ablacm bu arada geçmiş doğum günün kutlu olsun pp ve arka plan çok tatlı yerim :*  Zeynep Tüysüz
Teşekkür ederim ablacım :*
2 people like this
aloooo
Efendim ?
1 person likes this