hep iyi ol canim mustafa eskici

sende yavrum

nasilsin canim benim mustafa eskici

iyiyim canim benim

nasil unutuyorsun mustafa eskici

ya unutmuşum işte

nasil kaydedemedim derken tabi uzun zamandir girmiyorsun mustafa eskici

unutmuşum işte instagramdaki fotoğrafı bilgisayara nasıl kaydedicem :D

fakesin sen

ciddi olamazsın

bende senle konusuyorum instagramda takiliyorum mustafa eskici

ben unutmuşum burası falan baya değişmiş instagramdan fotoğraf kaydedemedim şuan :D

Sende sagol ;) bune guzellik ya gozluk sana cok yakisti demetcim ;)) Onur Coşkun

teşekkür ederim

ozledim amk sık gir şuraya

sen kimsin

kac aydir yoktun ozlettin kendini mustafa eskici

bi sen unutmamısın beni :D

ne yapiyorsun canim benim mustafa eskici

hiç sen

gerçek olduguna dair kanit

-

Hangi takimi tutiyorsun?

fenerbahçe

Neden fake olduğunu açıkladın? :D

sanane

"Eğlence" dendiğinde gözünün önüne nasıl bir resim gelir? aşık zaralı

bilmiyom

bende iyim sagol hep iyi ol canim benim mustafa eskici

rica ederim

Can parcam Büke Kınay

pist unuttunmu beni :D

selam nasilsin bitanem mustafa eskici

iyiyim sen

demet abl aben sen gerçekten çok seviyorum ama gerçekten hatta seni bile çizdim karakalemle görmüşsündür seni çoook seviyorum ben resmen seni örnek alıyorum.. biliyousun :) tarzını falan herşeyinii MELİKEEE

tesekkürler

bu arada bunu unutmuşum aşk.❤❤. ❤❤❤❤❤❤ MELİKEEE

tamam

çok tatlısın demet abla Aydanur Köse

sağol

rica ederim ;) hayirli geceler .d Onur Coşkun

sağol

çook tatlsın demet abla :******** Aydanur Köse

teşekkür ettim

Vurur yüze ifadesi çok iyisin bitanesi ;-) Onur Coşkun

tşk

Loading…

Ask @OzdemrDmt: