Pa†rycja @PatrycjaOlak
:)
RSS Report answers
hej polajkujesz ? :* odwdzięcze sie !  cholewa
No oki.. :)
Daj zdjęcie :)
Znowu? Haha
Tego chyba jeszcze nie było ale nwm xd
Daj zdjęcie :)
Dostane parę like i kom ? ;D :P :3  MORDA ;0 :D
NIE DOSTANIESZ
2 people like this
Daj zdjęcie swojego pokoju :)
Nie chce mi sie robić xd
1 person likes this
Ten stylowy krok <33  ✨✨✨
Bardzo stylowy ❤️ haha
1 person likes this
Daj zdjęcie :)
Daj zdjęcie :)
3 people like this
Dostanę parę like :d :3  MORDA ;0 :D
Nie :)
1 person likes this
obs.jakie plany na jutro? =D  #NW Nikodem Woźniak ‘’
Jutro pewnie bede siedziała cały dzien w domu :/
1 person likes this
Za 50 like dla ‎@xWyrafinowana dam Ci 80 like :*  Tomek i Ewelina
Juz to widzę..
co byś zrobiła gdyby twój chłopak zaproponowałby Ci się całować z twoim kolegą którego lubisz i to bardzo?
Pierdzielnęłabym go w twarz i sobie poszła :P
Masz jeszcze dziadków?
Mam dziadków :)
4 people like this
► OBSERWUJĘ. ♥ ◄  #JM Wal się , to mój świat . ♥
Dziękuje :*
Masz łaskotki? :) jak tak to gdzie?
Haha, nie mam łaskotek :D
1 person likes this
Daj zdjęcie ;)
✌️❤️✨
Daj zdjęcie ;)
2 people like this
Masz rodzeństwo?
Nie
Czym zajmują się twoi rodzice?
Mój tata ma swoja firmę, a moja mama pomaga mu tam w rożnych rzeczach i pomaga tez w firmie dziadków ;3
wyyyyy frędzle kurwy dopadne was !!!
Niedojebanie mózgowe?
3 people like this
no widizsz ;*  #swgPrzybysz :D
Haha :*
tyyyy?!?!? Skąd ależ ja tylko żartowałem ps.ze mną sie nie napijesz nawet piwa?  #swgPrzybysz :D
Piwo jest dla cieniasów! Haha
no to co i kiedy XDD?  #swgPrzybysz :D
Hahahhaha ja nie pije ;)
Hahahahahhahahaahhahhahahahahahahahahahaahahhaahah xd
No nwm kiedy xd
1 person likes this
Przybysz taki szalony ja widze :o  ✨✨✨
Hahaha no ! Hahaha
1 person likes this
Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
Rożnie :)
no widzisz czasem mqm racje XD  #swgPrzybysz :D
Czasem :D
dzieki :*  #swgPrzybysz :D
A proszę bardzo xd
jeszcze razem nic nie piliśmy trzeba to zmienić ;)  #swgPrzybysz :D
Nie szalej tak!
No ale w sumie to racja xd