Paula @PaulinaPuzio
Paula @PaulinaPuzio
Lublin/Świdnik
✪ Navy ✪ Sheerenator ✪ Stans
Tumblr: http://heroine-with-hero.tumblr.com/
Twitter: @_Puzio_
Fb: https://www.facebook.com/Paulix1112 INSTAGRAM: puzkapuzka SNAP: puzkapuzka
✰★☆★✰★☆★✰★☆★✰★☆★✰★☆★✰★☆★☆★✰★☆
RSS answers
Będziemy razem uprawiać namietny, zwariowany, trochę szalony, odmienny, eksperymentalny, nowatorski, pociągający, nizapimniany . . . . ogródek :)
No to gdzie jesteś ?!
Ja tu czekam... !
Będziemy razem uprawiać namietny, zwariowany, trochę szalony, odmienny, eksperymentalny, nowatorski, pociągający, nizapimniany 
.
.
.
.
 
 
 
 
 
 
 
 
ogródek :)
9 people like this
#Obs."W relacjach między-ludzkich najważniejszy się uśmiech"- zgadzasz się z tym? Miłego wieczoru c;  Ekipa z Zabo XDDD
Uważam, że UŚMIECH jest podstawą w zdobywaniu wszystkiego : przyjaźni, znajomości, szacunku... Uśmiech jest ważną i przydatną częścią każdego z Nas. Dzięki niemu możemy wiele osiągnąć ;)
Uśmiech poprawia nam humor
*************************************
Śnieg, wszędzie śnieg ! *_*
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
13 people like this
Jaki jest (lub był) Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Przerwa !
11 people like this
Jesteś tam?:(
Jestem, jestem
12 people like this
Jaki jest Twój znak zodiaku? :)
Sagittarius ♐
Jaki jest Twój znak zodiaku? :)
11 people like this
Możesz być moim prezentem na święta?
Ależ oczywiście <3
15 people like this
http://ask.fm/PaulinaPuzio/answer/120640335166 chyba jakoś nie specjalnie, bo powinno być Hablo*
Wiem haha :3
Drobna pomyłka, wybacz ;*
17 people like this
sposób na otarcie łez?
Czekolada najlepszą przyjaciółką kobiety *_*
14 people like this
jakie oczy najbardziej ci się podobają u płci przeciwnej?
Każde oczy są cudne *_*
13 people like this
nananananana zimno!  nowy ask @damzeej
nananananana zimno!
14 people like this
Wstaw ujęcie ze swojego ulubionego filmu!
Kocham !
Wstaw ujęcie ze swojego ulubionego filmu!
19 people like this
A tutaj?
Nie chce mi sie tu...
Jestem na fb, kto ma ochotę niech pisze !!
16 people like this
poposzemy?
Na fb zapraszam ;)
16 people like this
śpisz?
Niee :3
Sen jest dla słabych XD
16 people like this
przyjmujesz się tym jak krytykują cię osoby których nie znasz?
Zazwyczaj nie przejmuję się krytyką, bo mam gdzieś co mówią o mnie inni.
Dla mnie najwazniejsze jest zdanie ważnych dla mnie osób. Osób, które potrafią zmienić wiele w moim życiu i tego się trzymam.

przyjmujesz się tym jak krytykują cię osoby których nie znasz?
13 people like this
#Do Obs. Jaka jest najzabawniejsza rzecz w jaką wierzyłaś/eś jako dziecko ? Miłej nocy ;)  Okay? Okay. ♥
Że bociany przynoszą dzieci XD
15 people like this
Zajebać to mało.
Że mnie ?!
Proszę bardzo.
Nie ma sprawy.
Zajeb mnie, bo i tak nic ostatnio nie idzie po mojej myśli.
14 people like this
Której piosenki ostatnio słuchałeś(-aś)?
"Stay with me
Cause you're all I need
This ain't love, it's clear to see
But darling, stay with me"
14 people like this
buzi :*
Buzi, buzi
13 people like this
#święta #felicity #lublin #bombka #fiolet #cudownie #prezenty #kupione #na #gwiazdkę
:D
14 people like this
Którego z bohaterów "Gwiezdnych Wojen" lubisz najbardziej?
R2D2
#lowelowe ❤
Którego z bohaterów "Gwiezdnych Wojen" lubisz najbardziej?
12 people like this
¿hablas español?
Si, yo habla
12 people like this
czy tylko ja mam dzisiaj taką chcice? ;')
Cudo
czy tylko ja mam dzisiaj taką chcice? ;')
12 people like this
gdzie robisz zakupy? preferujesz biedro tesco czy może kaukand?? XDDDD  Ekipa z Zabo XDDD
Stokrotka ?
20 people like this
<3 piękna  Kacperek
Lovki
<3 piękna
18 people like this