Evelynn. #AJP @PinkFloyd607
Evelynn. #AJP @PinkFloyd607
Ewelina, 06.07.96.
Z oczami rozszerzonymi strachem przyciąga delikatnie moją dłoń i kładzie ją sobie na sercu – na terenie zakazanym. Jego oddech przyspiesza. Serce wybija gorączkowy rytm pod moimi palcami. Z zaciśniętymi zębami patrzy mi prosto w oczy.
Make a gift
Eat! Sleep! Rave! Repeat!
RSS Report answers
Na co badania
Badanie krwi :)
1 person likes this
no siemka jak tam zakończenie dnia :) ?
Pięknie, ale zaraz spać bo jutro na badania :c
2 people like this
nuta na dziś?
2 people like this
Kazdy inny od Ciebie spierdala .xdd
Nie wiesz jak jest to sie nie udzielaj bambo! :D
6 people like this
Malujesz sie ?
Tak, ale tylko troche pudru i tusz do rzęs :)
5 people like this
nie umiesz normalnie od na " co tam " ?
A co to było nienormalnie? W innym języku czy co? Odpowiadam jak mi sie podobo bo to MÓJ ask xd
5 people like this
jak chuj ze ktos ci tak napisal..
A jednak ;)
Co, zazdro? xd
4 people like this
Co ci zawsze poprawia humor?
On ;)
Co ci zawsze poprawia humor?
4 people like this
co tam?
Weź spierdalaj..
6 people like this
plany na dziś?
Szkoła, potem sie poucze, w międzyczasie podenerwuje takiego jednego mamlasa, obejrze film i pójde spać :p
8 people like this
Bylas przecietna a jestes superlaska.
Myhym :)
Superlaska mówisz? Nie powiedziałabym xD
6 people like this
Dobra dupcia wyrobilas sie ;*
Co mam rozumieć pod tekstem "wyrobiłaś się"? :)
8 people like this
Sliczna dodaj jeszcze
Masz te bo innego nie mam :)
Sliczna dodaj jeszcze
8 people like this
dodaj zdjęcie.
Masz takie :D
dodaj zdjęcie.
10 people like this
Jak myślisz, "jak kocha to wróci" czy może raczej "jak kocha to nie odejdzie"?  #bh Kacper
Jak kocha to zawsze będzie ;)
9 people like this
Czym jest to, co powinieneś/powinnaś wyrzucić, ale nie potrafisz tego zrobić?  #bh Kacper
Wspomnienia.
7 people like this
Wrzuć Procenty :D  "AJP" Pro100wRyj
E e e moja flaszka! xD
9 people like this
haha xd ey teraz pod plan? :*  #ok
Tak :*
8 people like this
haha nudze sie na matmie xD :*  #ok
Ja mam luzy na zawodowych :D
Fundamenty pozdrawiajo! :D
7 people like this
kckckckckckckckckckckckckckckckc !!! <33  #ok
Ojej ile miłości :*
Też Cie kocham misiek <3
8 people like this
Jak damy na imię naszemu dziecku...? xD  "AJP" Pro100wRyj
To my mamy dziecko? o.O
Jak damy na imię naszemu dziecku...? xD
10 people like this
Podobno Śniłem Ci się dziś w nocy ? :D  "AJP" Pro100wRyj
Nieee, kto inny mi się śnił haha :D
8 people like this
No ale czemu nie? Sliczna jesteś ikazdy ci to powie
Nie każdy :)
Po prostu nie powiem i tyle :p
7 people like this
Taaak:c
Nigdy o sobie tak nie powiem więc nie potrzebnie się produkujesz :)
7 people like this
No serio w ogóle cala piekna jesteś ale to juz swoja droga:d
Dziękuje, ale nie :)
7 people like this