Zielonka <3 Pani Kucykowa

NOWY ASK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://ask.fm/roksanazientara99

zle

ujawnisz się ?
co jest ?

co tam

no oki, a tam ? : ))))

dlaczego juz nie wychodzisz z wasowskim przeciez w zeszle lato ciagle was bylo widac razem

CUDO *....*
OD WCZORAJ ZNÓW NIE MOGĘ BEZ TEGO ŻYĆ.

jak tam z wasowskim?

a jak ma być ? -,-'.

czemu tak dawno cie tu niebylo??

Dlaczego ? ... szczerze, to nie wiem. Jakoś tak wchodziłam na inne stronki, a na tą nie. Tyle.

czemu juz nie chodzisz na cycki?

Czasem bywam XDDD.
Wczoraj byłam na fontannie, a dziś na cyckach.
Nie ... wcale Mnie tam nie ma. : )))))

Czego zazdrościsz przeciwnej płci? Psycho"

Odpowiem na to pytanie inaczej niż na pewno się spodziewasz.
W sumie to nie wiem. Dziwnie mówić o czymś o czym nie mam pojęcia. Jednakże uważam, że często mężczyźni mają w życiu łatwiej, lepiej. Nie muszą rodzić dzieci, nie mają okresu, mogą chodzić po dworze ile chcą, bo przecież ''ich nikt nie wykorzysta''. Rozumiem, że każdy ma swoje problemy i chłopak może mieć ich więcej, gorsze od niejednej dziewczyny, ale przedstawiłam tutaj takie rzeczy ogólnikowe. Podsumowując ... sądzę, że chłopcy często mają w życiu łatwiej i lepiej.
hejty ...
3 ...
2 ...
1 ... !

witam, jestem z firmy PZU-pierdo***** zawsze usmiechniety. zbieram znaczki. a tak serio to lajki, pytania i obserwacje. W zamian daje askowy usmiech i błogosławienstwo. Jeśli Cię urazilem to przepraszam, czy możesz pomoc spełnić moje marzenie i pomoc dobic mi do 3500(y)? bardzo proszę o pomoc :** <3 ruskieszlugi

hmmm ... NIE. <3

Za co lubisz Kube stasia i bartka ze swojej klasy? Kogo najbardziej?

Ahahhah a kto powiedzial ze lubie Bartka ? xd Nie no ..hmm ... w sumie to dosc trudne pytanie. Za co Ich lubie ? ... za to ze sa soba. Odwala Im. Nwm jakos zawsze jest ciekawie. Z Bartkiem nie koleguje sie w sumie. Od czasu do czasu. Lubi innym cisnac, ups. Najbardziej lubie Stasia i Kube. Amen.

obserwujemy ? ;3 Fresa

roksi sie nudzi.

to jestescie czy nie?

#nohomo <3

Jakiego chłopaka lubisz najbardziej ze swojej klasy?

mmm

polajkujesz ;) ? milego wieczorku ;) #ZBK Bercik

Nie. dziekuje, wzajemnie. : ))))

Trzymaj ♡ takie małe, na wieczorek ^^ Zapraszam do mnie ^^ Bosky Antek

<3

kogo najbardziej lubisz z klasy?

Darie, Patrycje, Stasia, Kube, Sylwie, Klaudie, Julke.

jakich perfum uzywasz? bo odkad tylko pamietam zawsze naprawde zawsze!! pieknie pachniesz

ahahahahh mam podziekowac ? xd
aktualnie uzywam bialej lacosty a wczesniej adidasa czy zare

wstaw jakies foto zprzed 2,3 czy 4 lat

mmm modelka.

staszek to twoj chlopak?

ahahahah nie ... skad to pytanie ?

ile masz lat?

15

Sprawdzam liste obserwowanych napisz u mnie w pytaniu czy chcesz dostawac ode mn ie pytania badz "<3" czy tez "dobranoc" :))

tak ... wygodne masz kolana ;**

ct

hej skarbie. nie zabijaj.

Nutka na dziś? ;) Psycho"

dupeczky moje <33

Cześć :) Uśmiechnij się, to jest najpiękniejsze co ma kobieta :* Łap serduszko szczęścia ღ Kolorowych snów ;>

smile : ))))))))).

Dasz trzem pierwszym osobą 10 like? :)

trzeciej osobie 5 like ^^

Loading…

Ask @ROKSANASEJESTEM:

About księżniczq.:

♡ Roksana. ♡ 15. ♡ Łódź, miasto fejmów.

Łódź

http://roksanazientara.blogspot.com/

More